قرارگاه عفاف و حجاب دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد

تجلیل از ۲ بیمارستان در کسب رتبه برتر در حوزه عفاف و حجاب
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۳:۴۴ کد : ۴۳۵۸۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۵
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در کمیته حجاب و عفاف، از ۲ بیمارستان که در بحث “عفاف و حجاب و انطباق” رتبه برتر را کسب نموده اند، تجلیل شد.
قرارگاه عفاف و حجاب دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد

به گزارش وب دا مرکزی، قرارگاه حجاب و عفاف دانشگاه علوم پزشکی اراک با تشریح دستورالعمل تشکیل «قرارگاه کرامت» در سطوح دانشگاه و بیمارستانی و به منظور بهبود وضع موجود و بررسی عملکرد فعلی واحدها و ارائه راهکار با حضور رئیس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، معاونین فرهنگی و دانشجویی و با شرکت حداکثری اعضا، برگزار شد.
در این نشست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، ضمن اشاره به اهمیت موضوع "عفاف و حجاب" در جامعه و نظام اسلامی، گفت: موضوع حجاب و عفاف موضوع مهمی است و باید با جدیت و حساسیت بیشتری به آن توجه کرد، همان‌گونه که در مسائل دیگر سازمان حساسیت فراوانی وجود دارد انتظار داریم اعضای کمیته عفاف و حجاب همانند قبل فعال ‌باشند و از همه ظرفیت‌های موجود برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاه استفاده کنند.
دکتر امانی، به برقراری ارتباط صحیح با بیمار و ارائه توضیحات لازم تاکید کرد و افزود: دستورالعمل طرح انطباق و عفاف و حجاب باید توسط روسا و مدیران مراکز آموزشی درمانی تبیین و به سطوح پایینتر ارجاع شود، همچنین لازم است تا ائمه جماعت در نمازخانه های بیمارستان ها نسبت به تبیین موارد عفاف و حجاب اقدام نمایند.
در ادامه، مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک به ارائه گزارشی از فعالیت های انطباق و عفاف و حجاب پرداخته و ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل این شورا، اعضاء به بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب در دانشگاه پرداختند و در خصوص مسائل مختلف این حوزه مصوباتی صورت گرفت.
در پایان این نشست از ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و قدس اراک که در بحث انطباق و عفاف و حجاب رتبه برتر را کسب کردند، با اهدای لوح تقدیر، تجلیل و قدردانی شد.

کلید واژه ها: دانشگاه علوم پزشکی اراک قرارگاه حجاب و عفاف قرارگاه کرامت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف امور فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر


نظر شما :