استاندار مرکزی: پروژه های عمرانی، شتاب خوبی را در استان داشته اند/اتمام پروژه های ناتمام و نیمه تمام از اهداف مهم دولت سیزدهم

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۴۸ کد : ۴۳۶۱۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۶
استاندار مرکزی گفت: نهضت اتمام پروژه‌های نیمه تمام و ناتمام، یک برنامه جدی در دولت سیزدهم است که با شتاب در دستور کار قرار گرفته است.
استاندار مرکزی: پروژه های عمرانی، شتاب خوبی را در استان داشته اند/اتمام پروژه های ناتمام و نیمه تمام از اهداف مهم دولت سیزدهم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر فرزاد مخلص الائمه در حاشیه اردوی راویان پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی اراک، ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت روز روابط عمومی، افزود: از سال ۱۳۹۵ تا سال ۱۴۰۰، به صورت کلی استان مرکزی ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی داشته؛ در حالیکه، به تنهایی در سال ۱۴۰۱، ۵ هزار و ۲۴ میلیارد تومان هزینه شد که نشان از آن است که ۶۰ درصد بیش از مجموع شش سال گذشته بودجه عمرانی وارد استان شده است.
وی با اشاره به پیشرفت چشمگیر مگا پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ادامه داد: یکی از پروژه‌های مهم نیمه تمام استان مرکزی پروژه ۱۸ ساله بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بود که با همت و تلاش شبانه روزی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اراک و همچنین با مشارکت سایر دستگاه های اجرایی رو به اتمام است.
استاندار مرکزی ضمن تاکید بر اینکه برای اولین بار در استان مرکزی برخی از پروژه ها به صورت شبانه روزی فعال بودند، تصریح کرد: بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی شهرستان خمین یکی دیگر از پروژه‌های به ارث رسیده از دولت‌های قبل بود، که بعد از ۱۴ سال وقفه، اکنون به عنوان یکی از مراکز درمانی بی نظیر، به مدار خدمت رسانی وارد شده است.
مخلص الائمه گفت: در دولت سیزدهم ۵۵۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و درمانی وارد استان مرکزی شده که کار بسیار بزرگی است و از ۹۶ هزار مترمربع پروژه ای که از دولت قبل در حوزه بهداشت و درمان باقی مانده است، ۸۰ هزار مترمربع آن با همت مضاعف و تلاش دست اندرکاران این حوزه امسال به اتمام خواهد رسید.

کلید واژه ها: راویان پیشرفت اردوی راویان پیشرفت پروژه های سلامت استان مرکزی پروژه های سلامت اراک دانشگاه علوم پزشکی اراک استاندار مرکزی پروژه های نیمه تمام اراک پروژه بیمارستان ولیعصر بیمارستان فاطمه الزهرا خمین دکتر مخلص الائمه


نظر شما :