نشست تخصصی رفع نواقص مگاپروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد

تصمیم در خصوص رفع نواقص پایانی پروژه
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۲۹ کد : ۴۳۶۸۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۸۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بر ضرورت احصا موانع تسریع در تکمیل مگاپروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) تاکید کرد.
نشست تخصصی رفع نواقص مگاپروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد

به گزارش وب دا مرکزی، نشست تخصصی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با پیمانکار مگاپروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و با حضور معاونین و مدیران مربوطه و با محوریت بررسی موانع و عیوب پروژه و اعمال راهکارهای عملیاتی برگزار شد. 
در این نشست دکتر امانی ضمن تشکر از تمام کسانی که در پیشبرد امور پروژه همکاری داشتند، گفت: جابجایی و انتقال از بیمارستان قبلی به بخش های تکمیل شده در بافت جدید بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)، باید با بررسی کامل و کار جهادی و بدون توجه به حواشی صورت گیرد. 
وی افزود: در دیدار روز گذشته با مهندس حسینی معاون عمرانی و تملک امور سلامت سازمان برنامه و بودجه کل کشور، در خصوص اعتبارات پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و پروژه های عمرانی سلامت بحث و تبادل نظر شد و اعتبار پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) در سال ۱۴۰۳ مبلغ ۳۱۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه در قانون ابلاغ و نهایی شد و این یک شاخص و اقدام مهم در تکمیل هرچه سریعتر پروژه است. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی در پایان تصریح کرد: با هم افزایی، همفکری و همدلی می توان مسیر را هموار کرد و روند پایانی پیشرفت پروژه را سرعت بخشید تا همشهریان بتوانند هرچه سریعتر شاهد این موفقیت بزرگ باشند.

کلید واژه ها: دانشگاه علوم پزشکی اراک پروژه بیمارستان ولیعصر بیمارستان ولیعصر اراک پروژه های عمرانی پیشرفت پروژه انتقال و جا به جایی بیمارستان ولیعصر


نظر شما :