نشست وزیر بهداشت با روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور به صورت برخط

خستگی ناپذیری آیت الله رئیسی، الگوی کار ماست
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۰ کد : ۴۳۷۵۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۰۹
در پی شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، نشست دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با معاونین به صورت حضوری و با حضور وبیناری روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی با محوریت تبیین وظایف و مسئولیت ها در این برهه برگزار شد.
نشست وزیر بهداشت با روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور به صورت برخط

به گزارش وب دا مرکزی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این نشست ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه ایشان، گفت: تا جان در بدن داریم باید به دولت آیت الله رئیسی افتخار کنیم و خدمت گذار مردم باشیم. 
وی افزود: آیت الله رئیسی یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود، مکتب کار برای رضای خداوند، مکتب ایثار، مکتب کار جهادی، کار در میدان، مکتب مبارزه با فساد و کمک به محرومین. 
دکتر عین اللهی با تاکید بر اینکه خستگی ناپذیری الگوی کار ماست، ادامه داد: به هیچ وجه، هیچ خللی در کار جاری وزارت، نباید ایجاد شود و مصمم تر از گذشته؛ بدون هیچ تذللی برای خدمت به خلق باید کار کرد. 
وی تصریح کرد: ۵۰ روز خیلی مهم در پیش داریم که در این برهه باید کار محکمتر و قوی تر از گذشته انجام شود و با نگاه رو به جلو، بیش از پیش در رسیدن به اهداف مورد نظر که در راس آن ها و بنابر تاکید آیت الله رئیسی اتمام پروژه های نیمه تمام است، گام برداریم. 
وی ضمن تاکید بر اینکه دانشگاه کانون تولید علم و پیشگام در عرصه دانش است؛ ابراز داشت: به هیچ وجه، کلاس درس دانشجویان تعطیل نمی شود؛ چراکه تولید علم یکی از بزرگترین شاخص های وزارت بهداشت است و باید با فعال کردن و توجه به اساتید خاموش، نظارت بر فعالیت های مناسب و کامل مراکز درمانی، توجه به دانشجویان و حضور مستمر مسئولان در میان آنان، ادامه راه را با همان شور و شوق اولیه که در وجود فیزیکی آیت الله رئیسی بود؛ انجام دهیم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به نظارت بیش از پیش بر انجام امور گفت: لازم است تا روسای دانشگاه ها در این برهه، بیش از گذشته به انجام امور اعم از وقت گذاری کافی، عدم تعطیلی هیچ یک از مراکز بهداشتی و درمانی، حضور میدانی، داشتن بهره وری کافی، جذب اعضای هیئت علمی، توجه به گروه پرستاران و جلب رضایتمندی کارکنان، انجام کارهای فرهنگی و توجه به رضایتمندی مردم به دور از حواشی توجه و اهتمام ویژه داشته باشند. 
در پایان این نشست هر یک از معاونین وزارت بهداشت به تبیین وظایف و مسئولیت ها در حوزه خود پرداخته و خواستار انجام امور محوله از سوی مسئولین دانشگاه ها شدند.

کلیدواژه‌ها: دانشگاه علوم پزشکی اراک نشست وزیر بهداشت روسای دانشگاه ها شهادت آیت اله رییسی شهادت رییس جمهور


( ۱ )

نظر شما :