بازدید مسئولین ارشد وزارتی از ۲ پروژه بزرگ حوزه سلامت اراک

۰۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۲:۴۸ کد : ۴۳۷۷۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۱۲
مدیرکل دفتر توسعه مدیریت، منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت به اتفاق مدیرکل منابع انسانی از ۲ پروژه بزرگ بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و زنان و زایمان سینا رضایی آشتیانی، بازدید کردند.
بازدید مسئولین ارشد وزارتی از ۲ پروژه بزرگ حوزه سلامت اراک

به گزارش وب دا مرکزی، به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه ها و همچنین اعمال راهکارهای لازم در جهت رفع نواقص، مهندس امیر ساکی مدیرکل دفتر توسعه مدیریت، منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت به اتفاق دکتر مرادی مدیرکل منابع انسانی با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و معاونین و مدیران مربوطه از ۲ پروژه بزرگ بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و زنان و زایمان سینا رضایی آشتیانی، بازدید کردند.
در جریان این بازدید، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به خدمات و اقدامات درخشان دولت سیزدهم از جمله درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال و…، خواستار همراهی بیش از پیش وزارت بهداشت در جهت افتتاح و تکمیل هرچه سریعتر پروژه های مجموعه سلامت استان شد.
در حاشیه بازدید انجام شده، هر یک از معاونین و مدیران به بیان چالش ها و مسائل موجود در افتتاح پروژه پرداخته و خواستار همراهی وزارت در جهت مرتفع کردن مشکلات شدند.
 لازم به ذکر است، این بازدیدها در جهت سرعت بخشی به اتمام پروژه های عمرانی صورت می گیرد تا روند تکمیل پروژه های عمرانی بیمارستان ها با سرعت بیشتری انجام شود.

کلید واژه ها: پروژه های در حال احداث پروژه بیمارستان ولیعصر بیمارستان سینا رضایی آشتیانی بیمارستان زنان و زایمان مسئولین وزارتی پروژه حوزه سلامت


نظر شما :