مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد

۰۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۱ کد : ۴۳۸۴۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۷۴
مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور رئیس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی و جمعی از معاونین، مسئولان و دانشجویان دانشگاه برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد

به گزارش وب دا مرکزی، در این مراسم که با شرکت خانواده «شهید مجیدی» برگزار شد، دکتر امانی ضمن تسلیت شهادت آیت اله دکتر رئیسی و همراهانش به تعامل بسیج با دانشگاه و نهادهای فرهنگی تاکید کرد و گفت: دشمن با ترفند ترویج یأس و ناامیدی در بین مردم و کمرنگ جلوه دادن دستاورد‌ها و پیشرفت‌های انقلاب سعی در ضربه زدن به جمهوری اسلامی را دارد که با کار جهادی و جهاد تبیین این دسیسه ها از بین خواهند رفت.
وی به تفکر بسیجی اشاره کرد و افزود: شهدای خدمت، وظیفه ما را در قبال این نظام سنگین تر می کنند و احیا تفکر بسیجی در دولتمردان و به ویژه دولت شهید آیت اله رئیسی، نشان داد که با کار جهادی و بسیجی میتوان بسیاری از موانع را برطرف و پیشرفت کرد.
دکتر امانی با اشاره به وظایف و ماموریت های زیاد بسیج ادامه داد: بسیج در هر دوره ای یک ماموریت شاخص داشته است ولی در یک ریل ثابت حرکت کرده و بسیج دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی اراک همیشه یاری رسان و کمک کننده مجموعه نظام سلامت استان بوده و برگزاری اردوها جهادی در مناطق محروم یکی از موثرترین برنامه های بسیجی بود.
وی با تاکید بر اینکه تا جایی که در توان دانشگاه باشد در کنار بسیج خواهیم بود، تصریح کرد: مطمئناً نقدهایی نیز بر دانشگاه وارد است که نیازمند همراهی و کمک شما بسیجیان عزیز در رفع مشکلات است و باید مانند گذشته در عرصه انتخابات ۸ تیر با همت تمام در جهت افزایش مشارکت مردم گام برداریم.
دکتر امانی در پایان بسیج را نماد عظمت نظام برشمرد و از زحمات مسئولین قبلی و فعلی بسیج دانشجویی در ادوار مختلف تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه این نشست، فرمانده بسیج دانشجویی استان، بسیج را یک موهبت الهی دانست که ارزش و جایگاه آن هم در دانشگاه و هم در خارج از محیط دانشگاه مشخص است و اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی اراک از نظر کمیت، کیفیت و اثربخشی، کم نظیر است.
در پایان این مراسم محمدرضا قاسملویان مسئول سابق بسیج دانشجویی تکریم و مورد قدردانی قرار گرفت و محمدحسین دریس به عنوان مسئول جدید، معارفه شد.

کلید واژه ها: بسیج دانشجویی خانواده شهید مجیدی تفکر بسیجی ماموریت بسیج اردوهای جهادی


( ۲ )

نظر شما :