تقدیر از کارکنان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۰۸ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۴ کد : ۴۳۸۷۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۸۶
مراسم بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و قدردانی از کارشناسان و رابطین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور رئیس و جمعی از معاونین و مسئولان دانشگاه برگزار شد.
تقدیر از کارکنان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در این مراسم، ضمن اشاره به موفقیت های روابط عمومی دانشگاه در اطلاع رسانی و جهاد تبیین، گفت: این مدیریت باید تمام بخش‌های سازمان را به سمت دست‌یابی به اهداف، متحد و هماهنگ سازد و با ریل گذاری درست، کارهای اساسی و اقدامات درخشان دولت سیزدهم را به خوبی اطلاع رسانی کرده و امید است با تلاش بیشتر، اقدامات درخشان صورت گرفته در حوزه سلامت را بیش از پیش به سمع و نظر مردم برساند. 
وی افزود: روابط عمومی مرکز همدلی، صمیمیت و اتحاد است و باید این فرهنگ همدلی را در کل سازمان جاری سازد تا با هم افزایی بیشتر تمامی واحدها، گام های اساسی تری در این حوزه صورت بگیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از تمامی کارشناسان این حوزه خواست تا با اطلاع رسانی وسیع و گسترده اقدامات مثبت و با کیفیت دولت سیزدهم اعم از اجرای تعرفه گذاری پرستاری، رایگان کردن درمان کودکان زیر ۷ سال و … در پاسداشت خون شهدای خدمت، گام بردارند.

کلید واژه ها: روز ارتباطات و روابط عمومی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک مدیر روابط عمومی


نظر شما :