دومین اردوی راویان پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد

بازدید ائمه جمعه استان مرکزی از مگاپروژه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) +فیلم

۰۸ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۲۷ کد : ۴۳۸۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۵
ائمه جمعه استان مرکزی در قالب #اردوی_راویان_پیشرفت با حضور در مگاپروژه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) و با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و سایر مسئولین مربوطه از آخرین روند پیشرفت و اقدامات صورت گرفته در این پروژه ملی بازدید کردند.
بازدید ائمه جمعه استان مرکزی از مگاپروژه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) +فیلم

به گزارش وب دا مرکزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در جریان این بازدید ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت گفت: با حمایت های مقام عالی وزارت و دولت مردمی اقدامات بسیار خوبی به ویژه در اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام حوزه سلامت در دولت سیزدهم در کل کشور و همچنین استان مرکزی صورت گرفته است.
وی با اشاره به طرح ۴۰۴۰ و لزوم توجه به مناطق روستایی و محروم گفت: تاکید بر پیشگیری قبل از درمان است که پیشگیری از روستاها و شهرهای کوچک شروع می شود و در کنار افزایش تخت ها و ساخت بیمارستان باید به بحث پیشگیری توجه بیشتری کرد؛ چراکه بسیاری از بیماران را می توان در همان سطح مراکز بهداشت، درمان کرد.
دکتر امانی با اشاره به پروژه های بهداشتی ادامه داد: ۶۷ پروژه بهداشتی در دست اقدام بوده است که از این تعداد، ۴۵ پروژه خانه بهداشت و مراکز جامع روستایی در استان مرکزی، تکمیل و تحویل شده است و به زودی ۱۱ پروژه دیگر به مدار خدمت رسانی وارد خواهند شد و یک مورد باقی مانده تا چند ماه آتی افتتاح می شود.
وی ابراز داشت: خوابگاه دانشجویان یکی از مسائل اصلی مجموعه دانشگاه بوده است، که با افتتاح سرای دانشجویی ریحانه و همچنین سرای متاهلی شهید حاج قاسم سلیمانی با ۱۹ سوئیت در زمان کمتر از ۴ ماه، این مشکل مرتفع شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به استقرار دانشکده دندان پزشکی و توانبخشی در محل املاک دانشگاه و انتقال از محل استیجاری اشاره کرد و افزود: ۳ پروژه بزرگ بیمارستان های ۵۲۰ تختخوابی حضرت ولیعصر (عج)، فاز سوم بیمارستان آیت اله خوانساری و همچنین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی زنان و زایمان سینا رضایی آشتیانی با ۱۱۰ تخت به زودی به مدار خدمت رسانی وارد می شوند و با راه اندازی بیمارستان شهرستان خمین و بهره برداری از مرکز دیالیز حضرت فاطمه زهرا(س)، ۹۰۰ تخت بیمارستانی در طول دولت سیزدهم به استان مرکزی اضافه خواهد شد.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: اردوی راویان پیشرفت راویان پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی اراک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ائمه جمعه پروژه بیمارستان ولیعصر


( ۱ )

نظر شما :