بازدید نماینده مردم اراک، کمیجان و‌ خنداب از پروژه ملی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)+فیلم

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۰:۲۶ کد : ۴۳۹۲۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۸
به منظور بررسی روند پیشرفت مگاپروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و همچنین بحث و تبادل نظر در خصوص موانع و مشکلات موجود در افتتاح و بهره برداری، نماینده مردم اراک، کمیجان و‌ خنداب به اتفاق رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از این پروژه ملی بازدید کرد.
بازدید نماینده مردم اراک، کمیجان و‌ خنداب از پروژه ملی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)+فیلم

به گزارش وب دا مرکزی؛ دکتر نادرقلی ابراهیمی نماینده مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس و برخی از مسئولین ارشد دانشگاه علوم پزشکی اراک، از روند تکمیل و تجهیز پروژه ملی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بازدید بعمل آورد.
در این بازدید دکتر ابراهیمی ضمن قدردانی از تلاش های تیم مدیریتی دانشگاه برای اهتمام در تکمیل زیرساخت های عمرانی حوزه سلامت به بحث و تبادل نظر در مورد پیگیری جذب اعتبارات، اخذ تجهیزات و مجوز نیروی انسانی جهت تکمیل و تجهیز بیمارستان جدید حضرت ولیعصر(عج) با توجه به افتتاح آن در آینده نزدیک، پرداخت.
همچنین روند ساخت، تکمیل و مشکلات و چالش های موجود در مسیر بهره برداری از این پروژه اعم از مشکلات پارکینگ و فضای پیرامونی بیمارستان، وجود شرکت نفت و پمپ بنزین در نزدیکی بیمارستان که از نظر مصوبات پدافند غیرعامل مورد پذیرش نیست، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در جریان این بازدید، خواستار حمایت، تقویت و رفع موانع موجود در مسیر پیشرفت این پروژه، از مسئولان استانی شد و بر رفع هرچه سریعتر مشکلات موجود تاکید کرد.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: نماینده اراک،خنداب و کمیجان در مجلس رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر امانی دکتر نادرقلی ابراهیمی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک پروژه بیمارستان ولیعصر پروژه های عمرانی


نظر شما :