نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی:

پروژه ملی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) در دولت سیزدهم جان تازه ای گرفت+فیلم

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۰:۳۲ کد : ۴۳۹۲۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۶
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از مگاپروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)، پیشرفت پروژه را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: این پروژه در دولت سیزدهم جان تازه ای گرفت.
پروژه ملی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) در دولت سیزدهم جان تازه ای گرفت+فیلم

به گزارش وب دا مرکزی؛ دکتر نادرقلی ابراهیمی گفت: یکی از ابر پروژه های ملی حوزه سلامت، پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک است که به یمن مصوبات و حمایت های دولت سیزدهم، بعد از ۱۶ سال با همت رئیس، مسئولان و تمامی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک این پروژه جان تازه ای گرفت و پیشرفت های خوبی کرده است.
وی افزود: حسب نیاز استان مرکزی به یک بیمارستان با کیفیت و مجهز به واسطه شرایط گذرگاه شمال به جنوب این استان و از آنجایی که خدمات مورد نیاز این گذرگاه در اراک ارائه می شود و همچنین با توجه به فرصت و پتانسیل این بیمارستان که در متراژ ۵۵ هزار مترمربع، ۱۳ طبقه و ۵۲۰ تختخواب به زودی خدمات گسترده ای توسط این بیمارستان ارائه خواهد شد که لازم است نیازهای این پروژه هرچه سریعتر مرتفع شود.
 نماینده مردم شریف اراک، کمیجان و‌ خنداب، تصریح کرد: شرایط پیشرفت این پروژه بسیار خوب بوده است و کارهای نهایی باقی مانده که با همت جهادی رئیس فعلی و کارکنان حوزه سلامت امیدواریم هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.
وی ابراز داشت: انتظار داشتیم که این پروژه ملی توسط رئیس جمهور شهید افتتاح و به بهره برداری برسد، که متاسفانه از این فرصت بی بهره ماندیم؛ با اینحال راه شهید رئیسی را ادامه خواهیم داد و با تمام توان و هرچه سریعتر به اهداف و برنامه های پیشرفت استان، خواهیم‌ پرداخت.
دکتر ابراهیمی در پایان ضمن تشکر از تمامی مسئولان قبلی و فعلی در پیشبرد امور این پروژه، گفت: اقداماتی باید در مدیریت استان در جهت رفع موانع و مشکلات موجود اعم از پارکینگ و فضای پیرامونی بیمارستان، شرکت پخش فرآورده های نفتی و تعیین تکلیف پمپ بنزین موجود در نزدیکی ‌این بیمارستان و … انجام شود تا همزمان با ساماندهی و  اتمام این پروژه فضاهای پیرامونی نیز تعیین تکلیف شوند.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه علوم پزشکی اراک نماینده اراک،خنداب و کمیجان در مجلس دکتر نادرقلی ابراهیمی دکتر امانی دکتر علیرضا امانی پروژه های عمرانی


نظر شما :