نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با جمعداران اموال مراکز آموزشی درمانی

جمعداران اموال باید متعهدترین و متخصص ترین فرد در نگهداری اموال بیت المال باشند

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۵ کد : ۴۳۹۷۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۴
نشست هم اندیشی دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی با جمعداران اموال مراکز آموزشی درمانی اراک با محوریت بررسی روند جا به جایی و انتقال وسایل و تجهیزات از بیمارستان های قدیمی به پروژه های جدید در دست افتتاح، برگزار شد.
جمعداران اموال باید متعهدترین و متخصص ترین فرد در نگهداری اموال بیت المال باشند

به گزارش وب دا مرکزی، در این نشست که با حضور معاون توسعه، مدیر امور مالی و مسئول تجهیزات پزشکی دانشگاه برگزار شد در خصوص جا به جایی و انتقال تجهیزات پزشکی، وسایل اداری و تجهیزات آی تی و ... بحث و تبادل نظر شد. 
دکتر امانی ضمن تشکر از اقدامات این حوزه گفت: جمعداران اموال باید متعهدترین و متخصص ترین فرد در نگهداری اموال بیت المال باشند. 
وی افزود: انتقال بیمارستان کار بسیار سخت و ارزشمندی است؛ لذا جمعداران و مسئولان نگهداشت اموال باید نظارت و کنترل لازم را در این خصوص داشته باشند و در جا به جایی وسایل با حساسیت بسیار بالایی عمل نمایند. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با تاکید بر آنالیز دقیق و تشخیص درست بودن وسایل و تجهیزات موجود؛ ادامه داد: با نیازسنجی صحیح از مراکز، وسایلی که قابلیت تعمیر و استفاده مجدد دارند باید تعمیر و در مراکز دیگر استفاده شوند و تجهیزات قبل از رفتن به انبار اسقاط، توسط کارشناس مربوطه چک و تا حد ممکن از اسقاط بی مورد وسایل جلوگیری شود.

کلید واژه ها: اموال دانشگاه جمعداران اموال دانشگاه علوم پزشکی اراک انتقال بیمارستان ها


نظر شما :