بازدید استاندار مرکزی و نماینده اراک، کمیجان و خنداب از روند تکمیل مگاپروژه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)

همت مسئولین استانی در جهت رفع موانع موجود پروژه

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۱ کد : ۴۳۹۷۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۸۳
دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی، مهندس اسدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، دکتر جمالیان نماینده اراک، کمیجان و خنداب، دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و سایر مسئولین از مگاپروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بازدید و در خصوص رفع موانع برای تسریع در تکمیل این پروژه، بحث و تبادل نظر کردند. 
همت مسئولین استانی در جهت رفع موانع موجود پروژه

به گزارش وب دا مرکزی،  دکتر مخلص الائمه در جریان بازدید از این پروژه با اشاره به اینکه بیمارستان جدید حضرت ولیعصر(عج) به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم، به زودی آماده بهره برداری است، گفت: از بدو ورود به استان، تمام تلاش خود را برای بهره برداری از طرح ها و اقدامات دولت به منظور خدمات رسانی بهتر به مردم در استان، به کار گرفتیم و امروز شاهدیم پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) مراحل پایانی کار را می گذراند و به زودی افتتاح خواهد شد. 
استاندار مرکزی با اشاره به اینکه این پروژه باید هرچه سریعتر به اتمام برسد، افزود: لازم است تا در اسرع وقت نسبت به اتمام قسمت های باقیمانده پروژه، همت جدی گمارده شود و نیروهای کار به صورت شبانه روزی در جهت پیشبرد امور این پروژه مهم ملی تلاش نمایند. 
دکتر جمالیان نیز در ادامه این نشست ضمن تشکر از استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی در خصوص پیشرفت قابل قبول پروژه، گفت: مردم اراک برای افتتاح این بیمارستان چشم انتظاری زیادی کشیدند و لحظه افتتاح این پروژه لحظه مهم و تاریخی است. 
نماینده اراک، کمیجان و خنداب با اشاره به اینکه دولت سیزدهم تمام عزم خود را برای افتتاح این بیمارستان به کار بسته است، خاطرنشان ساخت: جا به جایی و انتقال بیمارستان کار بسیار سخت و حساسی است و لازم است تا با آرامش بیشتر و بدون حاشیه صورت بگیرد تا شیرینی این افتتاح به کام مردم خوب استان، تلخ نشود. 

کلید واژه ها: بازدید از بیمارستان ولیعصر پروژه بیمارستان ولیعصر بیمارستان ولیعصر اراک استاندار مرکزی دکتر مخلص الائمه دکتر جمالیان دکتر امانی دکتر علیرضا امانی


نظر شما :