نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با روسای شبکه های بهداشت و درمان تابعه

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۴ کد : ۴۴۰۹۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۴
شست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه معاونین با روسای شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه در راستای بررسی و رفع چالش‌های حوزه سلامت برگزار شد.
نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با روسای شبکه های بهداشت و درمان تابعه

به گزارش وب دا مرکزی، در این نشست رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات معاونین، مدیران و کارکنان شبکه های بهداشت و درمان، بر اهمیت خدمت رسانی به مردم در حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد و گفت: مسئولین شبکه ها باید نسبت به حل مشکلات موجود اهتمام بیشتر نموده و یک رویکرد واقع بینانه به مسائل و چالش های موجود داشته باشند و در راستای جهاد تبیین، اقدامات درخشان صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان هر شهرستان در دولت سیزدهم را در اختیار عموم مردم قرار دهند.
پیگیری و رفع چالش‌های موجود در راستای بهبود ارائه خدمات و ارتقای رضایتمندی مردم، مشکلات نیروی انسانی، مدیریت بهینه مالی، تجهیزات پزشکی و داروئی مراکز بهداشتی و درمانی شبکه ها و ... از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
لازم به ذکر است؛ در این جلسه پس از ارائه گزارش کار توسط هر یک از مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها در خصوص مشکلات و چالش های پیش رو، راهکارها جمع بندی و تصمیماتی در راستای دستیابی به اهداف سلامت و رفع دغدغه‌ها اتخاذ شد.

کلید واژه ها: دانشگاه علوم پزشکی اراک شبکه بهداشت ها روسای شبکه های بهداشت


( ۱ )

نظر شما :