نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک

استمرار و ارتقا خدمات حوزه سلامت

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۲ کد : ۴۴۱۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۵۳
نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور رئیس دانشگاه و اعضا هیات رییسه، برگزار شد.
استمرار و ارتقا خدمات حوزه سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، در راستای هماهنگی و برنامه ریزی جهت انجام هرچه بهتر فرآیندها، حل و رفع چالش های موجود به ویژه در خصوص افتتاح پروژه های عمرانی، نشست هیئت رئیسه این هفته دانشگاه علوم پزشکی اراک، برگزار شد.
دکتر امانی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، گفت: دولت سیزدهم خدمات شایانی را در حوزه سلامت به ملت ایران ارائه داده است که استان مرکزی نیز در این زمینه پیشرو بوده، لذا باید با تمام توان و همت شبانه روزی تمامی همکاران هرچه سریعتر در مرتفع کردن مشکلات موجود گام برداشته و بیمارستان های در دست افتتاح با بالاترین سطح کیفیت در خدمت رسانی به مردم شریف استان به چرخه خدمت وارد شوند.
وی بر اهتمام ویژه تمامی همکاران بر همکاری و همراهی هرچه بیشتر در این برهه زمانی تاکید کرد و خواستار انجام امور افتتاح پروژه های حوزه سلامت با بالاترین کیفیت و استمرار و ارتقا خدمات شد.
شایان ذکر است روسا و مدیران بیمارستان ها و مدیران مرتبط با پروژه های عمرانی آماده افتتاح نیز در جلسه این هفته هیات رییسه، حضور داشتند.

کلید واژه ها: هیئت رییسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک افتتاح پروژه ها بیمارستان ولیعصر اراک دولت سیزدهم خدمت رسانی


نظر شما :