در نشست خبری دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اصحاب رسانه آخرین وضعیت پروژه های عمرانی حوزه سلامت تشریح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک: به لحظات آخر اتمام پروژه های بزرگ سلامت استان مرکزی نزدیک می شویم

۳۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۶ کد : ۴۴۲۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به لحظات آخر اتمام پروژه های بزرگ سلامت استان مرکزی نزدیک می شویم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک: به لحظات آخر اتمام پروژه های بزرگ سلامت استان مرکزی نزدیک می شویم

به گزارش وبدا مرکزی؛ دکتر امانی در نشست خبری با اصحاب رسانه، افزود: اتفاقات بسیار خوبی در حوزه سلامت استان رخ داده که نتیجه زحمات و تلاش های شبانه روزی همکاران، مدیران و مسئولان استانی و دانشگاهی فعلی و قبلی است. 
وی ضمن اشاره به تعداد بسیار بالای پروژه های نیمه تمام در حوزه سلامت، بیان کرد: ۲ هزار پروژه عمرانی نیمه تمام در کل کشور و در شروع به کار دولت سیزدهم تعریف شد؛ که از این تعداد به طور میانگین ۷۰ پروژه سلامت در اختیار استان مرکزی بود و تلاش کردیم تا در سریعترین زمان ممکن پروژه های مطرح شده را به سرانجام برسانیم. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با تاکید بر اقدامات درخشان دولت سیزدهم، ادامه داد: درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال، ارائه نسخه الکترونیک، طرح دارویار، پوشش بیمه رایگان و تعرفه گذاری خدمات پرستاری و... از جمله این اقدامات است و به زودی نیز ۴۸ پروژه با تنوع های مختلف درمانی، بهداشتی، تجهیزاتی و اورژانس با ۹۳ هزار مترمربع متراژ در سطح استان با هزینه‌کرد ۲۱۷۰ میلیارد تومان افتتاح خواهند شد و در طی دو سال، ۵۳۱ میلیارد تومان تجهیزات به استان وارد شده است. 
وی با تشریح وضعیت نهایی ۴ پروژه بیمارستان های حضرت ولیعصر(عج)، زنان و زایمان سینا رضایی آشتیانی، فاز سوم آیت اله خوانساری و مرکز دیالیز حضرت فاطمه زهرا(س)، ابراز داشت: به زودی نقل و انتقال این پروژه های با رعایت کامل حقوق بیماران و در نظر گرفتن سلامت مردم انجام، و این مراکز وارد مدار خدمت رسانی به مردم خواهند شد و امیدواریم اصحاب رسانه با تبیین و تشریح این اقدامات مهم برای مردم و همشهریان باعث امیدآفرین و افزایش روحیه مردم و در نهایت افزایش مشارکت در انتخابات شوند.
رئیس دانشگاه با اشاره به بیمارستان زنان و زایمان سینا رضایی آشتیانی، گفت: این بیمارستان آماده پذیرش بیمار است و هیچ مشکلی در افتتاح آن وجود ندارد و مقرر است‌ تا چند روز آتی بیمارستان‌های سینا رضایی آشتیانی، فاز سوم آیت الله خوانساری و حضرت ولیعصر(عج) شروع به فعالیت کنند.
وی با اشاره به افتتاح مرکز دیالیز حضرت فاطمه زهرا(س) اراک نیز تصریح کرد: این مرکز ۴۴ تختخوابی خیّرساز نیز آماده پذیرش و دیالیز بیماران است.

کلیدواژه‌ها: نشست خبری اصحاب رسانه استان مرکزی خبرنگاران دانشگاه علوم پزشکی اراک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر امانی دکتر علیرضا امانی گزارش عملکرد گزارش پروژه های عمرانی افتتاح بیمارستان ها


نظر شما :