کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری، خدمتی بس ارزشمند و ستوده است

۰۷ تیر ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۴ کد : ۴۴۴۲۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۲
پیام دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت هفتم تیرماه سالروز بزرگداشت مقام شامخ شهید بهشتی و یاران باوفایش
کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری، خدمتی بس ارزشمند و ستوده است

کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری، خدمتی بس ارزشمند و ستوده است 

هفتم تیرماه، سالروز بزرگداشت مقام شامخ شهید بهشتی و یاران باوفایش، فرصت مناسبی برای تکریم تلاش های صادقانه و خالصانه این قشر خدوم و حامیان عدل و عدالت به ویژه گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ مرد این عرصه؛ شهید آیت اله دکتر رئیسی و شهدای والا مقام خدمت، است. 
بی شک جمله ماندگار شهید بهشتی که فرمود: "ما در زیر بار سختی‌ها و مشکلات و دشواری‌ها قد خم نمی‌کنیم. ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند. تنها موقعی سرپا نیستیم که یا کشته شویم، و یا زخم بخوریم و به خاک بیفتیم و الا هیچ قدرتی پشت ما را نمی‌تواند خم کند"؛ گواه عینی اش زندگی مجاهدانه ایشان و شهید آیت اله دکتر رئیسی و دیگر خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دست یابی به عدالت، امنیت و سلامت است. 
نمایندگان دستگاه قضا در استان مرکزی برای توسعه بهداشت و درمان، عدالت در سلامت، احقاق حقوق و برخورد با تهدید کنندگان تندرستی مردم به ویژه در طول دولت سیزدهم همکاری های بسیار و شایسته ای با دانشگاه علوم پزشکی اراک داشته اند، لذا از تلاش ها و پیگیری های پر برکت قوه قضائیه در حفظ عدالت و احقاق حقوق مردم که به تضمین عدالت در حوزه پزشکی کمک می کند، کمال تقدیر و تشکر را دارم. 
اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی اراک، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه و دست اندرکاران امر قضا در استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق و سربلندی همه خدمتگزاران به مردم را از خداوند منان خواستارم.

دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

کلید واژه ها: روز قوه قضاییه شهید بهشتی شهید رئیسی رئیس جمهور شهید دانشگاه علوم پزشکی اراک رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر امانی


نظر شما :