تقدیر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان مرکزی

۱۷ تیر ۱۴۰۳ | ۰۷:۰۲ کد : ۴۴۶۰۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۰
شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان مرکزی به ریاست استاندار و با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و سایر اعضا مربوطه در سالن جلسات امیرکبیر استانداری، برگزار شد.
تقدیر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان مرکزی از دکتر علیرضا امانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به منظور همکاری و مساعدت در ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت با اهدا لوح توسط استاندار مرکزی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، تقدیر شد. 
 
در متن این لوح تقدیر آمده است: 
خدمت ایثارگرانه هنری است بس عظیم که در وجود شما متبلور و به منصه ظهور رسیده است. آنگاه که خدمت به خلق و در راس آن ها خانواده های معزز شاهد و ایثارگر را سرلوحه کار خود قرار داده اید، چه زیبا دین خود را به این آب و خاک مقدس ادا نموده اید. 
اینجانابان به نیابت از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر از همکاری ها و مساعدت های شما با این قشر معزز و تلاش های شما در جهت ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت کمال تشکر و سپاس را داشته و به پاس تقدیر از زحمات شما این لوح را به محضرتان تقدیم می نمائیم.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه علوم پزشکی اراک تقدیر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به جای فرزند شهیدت فرهنگ ایثار و شهادت


نظر شما :