بیست و پنجمین جلسه دانشگاهی قرارگاه جوانی جمعیت برگزار شد

تبیین امتیازات کارنامه جوانی جمعیت سال ۱۴۰۲

۲۳ تیر ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۴ کد : ۴۴۷۰۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۹۲
بیست و پنجمین کمیته دانشگاهی قرارگاه جوانی جمعیت از ابتدای تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دومین جلسه در سال ۱۴۰۳ به ریاست دکتر امانی و دبیری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برگزار شد.
تبیین امتیازات کارنامه جوانی جمعیت سال ۱۴۰۲

به گزارش وب دا مرکزی، در این کمیته که با حضور پروین مفتح زاده مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مرکزی و اعضا کمیته برگزار شد؛ نتایج کارنامه جوانی جمعیت سال ۱۴۰۲ که با نامه رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شده است، تبیین و مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر امانی در این نشست ضمن تشکر از حضور پر شور خانواده دانشگاه علوم پزشکی در انتخابات، گفت: نسبت به سال ۱۴۰۱ ارتقا رتبه داشته ایم و رتبه دانشگاه علوم پزشکی اراک در بین ۶۳ دانشگاه علوم پزشکی رتبه هفتم بوده و رتبه خوبی است و امتیاز در نظر گرفته شده ۱۱ است که در کارنامه جوانی جمعیت جهش بسیار خوبی حاصل شده است.
وی افزود: براساس آمار موجود، دانشگاه علوم پزشکی اراک بیشترین رشد را در این خصوص داشته و این جهش مناسب با وجود کمبودهای بسیار در زیرساخت ها اعم از نبود بیمارستانی مناسب برای زایمان رخ داد و امیدواریم در سال بعد با وجود افتتاح بیمارستان سینا رضایی آشتیانی که اتفاق بسیار مهمی در راستای قانون جوانی جمعیت است رشد بهتر و بالاتری به دست آید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با تاکید بر اقدامات مناسب دولت سیزدهم در بحث جوانی جمعیت، ادامه داد: اجرای قانون  جوانی جمعیت ماحصل تصمیماتی است که در سنوات گذشته گرفته شده است و امیدوارم که دولت جدید ادامه دهنده راه دولت قبلی باشد و زحماتی که در این چند سال در خصوص این قانون مهم کشیده شده است باید ادامه پیدا بکند چراکه برای آینده کشور، لازم و ضروری است.
وی با تاکید بر اینکه استان مرکزی سومین استان پیر کشور است، تصریح کرد: حل این مشکل نیازمند همراهی تمامی دستگاه های اجرایی است که خوشبختانه در این چند ساله اقدامات خوبی انجام شده و امیدوارم در دولت جدید هم این زیرساخت ها تقویت شود.
 

کلید واژه ها: قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی اراک جوانی جمعیت حمایت از خانواده زیرساخت های جوانی جمعیت حمایت از جوانی جمعیت قانون جوانی جمعیت پیری جمعیت


نظر شما :