إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

۳۰ تیر ۱۴۰۳ | ۰۶:۵۰ کد : ۴۴۷۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۲
إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بدون شک آسمانی شدن دانشجوی بسیجی دکتر محمدحسین دریس مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک در راه خدمت به مناطق محروم و مستضعف استان مرکزی و در واپسین روزهای دهه اول محرم الحرام ۱۴۰۳ و شب شهادت جانسوز حضرت زین العابدین امام سجاد(ع)، بار دیگر جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی دانشجویان مکتب سلیمانی را مجسم ساخت که امتداد مکتب سیدالشهدا(ع) است.
امروز با تلاش شبانه روزی مجاهدین این عرصه و تقدیم جان های پاک عزیزانی چون مرحوم دکتر دریس، رفع محرومیت از مستضعفان، این صاحبان واقعی انقلاب، میسر و ممکن شده است.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهداشت و درمان استان مرکزی ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها با خانواده محترم، دوستان، جهادگران و جامعه دانشگاهی به ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک، این ضایعه دردناک را تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه و همچنین صبر و اجر الهی را برای بازماندگان مسئلت دارم.

دکتر علیرضا امانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، جهادگر بسیجی دکتر محمدحسین دریس مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک در اثر سانحه رانندگی در راه اقدامات جهادی برای ساعاتی در کما بود و نهایتاً به سوی دیار حق شتافت.

کلید واژه ها: بسیج دانشجویی محمدحسین دریس بسیج دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۲ )

نظر شما :