دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی

۳۰ تیر ۱۴۰۳ | ۰۶:۵۶ کد : ۴۴۷۹۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۵۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با محمد جلالی، نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با محوریت ارتقاء بیشتر ارائه خدمات بهداشتی درمانی، دیدار کرد.
دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در این دیدار، گفت: حضور نمایندگان در کنار دولت و مردم، موجب ایجاد همبستگی مضاعف در پیشبرد امور حوزه سلامت می شود و تمام تلاش مان توزیع عادلانه امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و … در تمامی استان است تا همه مردم بتوانند از این امکانات بهره مند شوند.
محمد جلالی نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه از توجه دست اندرکاران حوزه ی سلامت، به سلامتی جامعه و اهتمام در جهت توسعه شبکه بهداشت و درمان دلیجان و محلات تقدیر کرد و گفت: مشخصاً حوزه ی سلامت محدود به فعالیت های شبکه بهداشت و درمان نمی شود و امیدواریم تمامی مسئولین شهرستان در این امر مهم همکاری داشته باشند.
وی با تقدیر از خدمات حوزه سلامت در دوره های مختلف، بر لزوم حمایت هر چه بیشتر از نظام سلامت و تلاش برای حل مشکلات و توسعه شاخص‌های دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد.
لازم به ذکر است، در این دیدار، ارتقا و پیشرفت خدمات بهداشتی، آموزشی و درمانی در دلیجان و محلات مورد بررسی قرار گرفت و اهتمام ویژه برای حل مشکلات با حمایت همه جانبه مورد تاکید قرار گرفت.

کلید واژه ها: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس نماینده دلیجان و محلات دیدار با نماینده ها دکتر امانی


نظر شما :