دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی

۳۰ تیر ۱۴۰۳ | ۰۷:۰۰ کد : ۴۴۷۹۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۷۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به اتفاق تیم همراه با ‌نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی دیدار و پیرامون مسائل حوزه سلامت گفتگو کردند.
دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی

به گزارش وب دا مرکزی، در این دیدار دکتر امانی، ضمن تشریح چالش های حوزه سلامت و نیازمندی های استان، خواستار همکاری هرچه بیشتر نمایندگان مردم در جهت پیشبرد اهداف این دانشگاه شد و گزارشی از وضعیت دانشگاه و نیازهای مربوطه، ارائه کرد.
وی گفت: رسالت دانشگاه علوم پزشکی تامین سلامت و همچنین مطالبات به حق مردم است که امیدواریم در حوزه سلامت بتوانیم با کمک وزارت بهداشت و با همت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولین استانی و شهرستانی گام هایی مفید برای مردم استان برداریم.
هوشنگ هادیان پور نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از اقدامات اساسی انجام شده در حوزه سلامت استان از حرکت جهادی مدیران دانشگاه در جهت پیشبرد اهداف حوزه سلامت تشکر کرد و ابراز داشت: خوشبختانه شاهد پیشرفت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی هستیم و امیدواریم بتوانیم با حمایت های دولت گامی اساسی در جهت رفع مشکلات سلامت استان و شهرستان شازند برداریم.
لازم به ذکر است؛ توسعه خدمات بهداشتی درمانی در سطح استان و شهرستان شازند، تهیه تجهیزات و دستگاه های درمانی تخصصی، همکاری همه جانبه با تمامی دستگاه های اجرایی استان برای ارتقاء سطح خدمات بهداشتی و درمانی و تامین نیروی انسانی از مهمترین محورهای این نشست بود.

کلید واژه ها: نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی نماینده شازند نماینده مردم شازند دیدار با نماینده ها دکتر امانی


( ۵ )

نظر شما :