نشست رئیس دانشگاه با مدیرکل کمیته امداد

آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی اراک در همکاری با کمیته امداد

۱۳ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۶:۴۳ کد : ۴۵۰۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۲
در راستای توسعه همکاری های دوجانبه، نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، برگزار شد.
آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی اراک در همکاری با کمیته امداد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مثبت کمیته امداد در استان مرکزی گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک در راستای ایفای وظیفه و رسالت اجتماعی خود، آمادگی کامل جهت همکاری با اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان را داراست و از تمام ظرفیت های خود برای کمک به این مجموعه ارزشمند استفاده می کند.
وی با تاکید بر جایگاه، نقش و تاثیر اقدامات مثبت کمیته امداد امام خمینی (ره) در جامعه، افزود: مردم همیشه از برکات این سازمان بسیار بهره برده اند و شاهد ارتقا و پویایی این نهاد به نفع خانواده های تحت پوشش در استان هستیم.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر پایه و اساس بودن مستضعفین، ادامه داد: حوزه سلامت بیشترین گستردگی را در سطح استان دارد و هم اکنون تمام خدمات آن تا دور افتاده ترین روستاها در حال ارائه است و آمادگی کامل برای خدمت رسانی و همکاری با نهاد کمیته امداد جهت خدمت رسانی به مردم را داریم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی نیز در این نشست گفت: با کمک و همراهی دانشگاه علوم پزشکی هم اکنون روند درمان مددجویان با شرایط بهتری پیش می رود و ارتباط تنگاتنگ و خوبی با بیمارستان ها، صورت گرفته است.

کلید واژه ها: کمیته امداد مدیرکل کمیته امداد خدمات کمیته امداد همکاری دانشگاه با کمیته امداد خدمت رسانی خدمات بهداشتی درمانی


نظر شما :