بازدید دکتر ابراهیمی نماینده اراک، کمیجان و خنداب از این بخش

راه‌اندازی مجدد بخش ام آر آی بیمارستان امیرکبیر اراک پس از رفع مشکلات فنی +فیلم

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۶:۵۹ کد : ۴۵۲۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۴۷
دستگاه ام آر آی بیمارستان امیرکبیر اراک که به دلیل مشکلات فنی از مدار خدمت‌رسانی خارج شده بود، پس از ۸ ماه تعطیلی مجدداً راه‌اندازی شد.
راه‌اندازی مجدد بخش ام آر آی بیمارستان امیرکبیر اراک پس از رفع مشکلات فنی +فیلم

به گزارش وب دا مرکزی، این اقدام با پیگیری های مستمر دکتر نادرقلی ابراهیمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان و دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک سایر مسئولین، انجام شد.
دکتر ابراهیمی در حاشیه بازدید از این مرکز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های دکتر عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: مگنت دستگاه ام آر آی با پیگیری های فراوان تأمین و با فراهم آوری گاز هلیوم مورد نیاز، دستگاه پس از ترخیص فوری از گمرک و انتقال به اراک با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان مجدداً به مدار خدمت‌رسانی به مراجعین قرار گرفت.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب اضافه کرد: پیگیر تعمیر دستگاه ام آر آی بیمارستان امیرالمومنین(ع) نیز هستیم تا دغدغه‌های مردم و مراجعین در این خصوص، کاهش یابد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز با اشاره به مشکلات قبلی در خصوص ظرفیت‌های ام آر آی استان، اظهار داشت: بیشتر ظرفیت‌های ام آر آی استان در دوره‌های قبلی به بخش خصوصی واگذار شده بود، اما با تلاش‌های صورت گرفته، دو ظرفیت جدید به سیستم دولتی اضافه شد؛ در حال حاضر نیز تعمیر دستگاه ام آر آی بیمارستان امیرالمومنین(ع) که از نوع هلیوم فری است و عمر طولانی‌تری دارد، در دستور کار قرار دارد.
دکتر امانی در پایان از دکتر ابراهیمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و همکاران خود در دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان امیرکبیر که با هماهنگی و تلاش فراوان مشکل این دستگاه را برطرف کردند، قدردانی کرد و از پزشکان خواست تا با کاهش دستور ام آر آی های غیرضروری و القایی از سوی بیماران، فشار وارده بر دستگاه را کنترل کنند.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: مرکز تصویربرداری ام آر آی (MRI) ام آر آی بیمارستان امیرکبیر MRI بیمارستان امیرکبیر MRI دکتر ابراهیمی نماینده مجلس دکتر نادرقلی ابراهیمی دکتر امانی


نظر شما :