برگزاری نشست خبری رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران نقش کلیدی در اطلاع‌رسانی شفاف و به‌ موقع دستاوردهای عظیم حوزه سلامت دارند

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۱ کد : ۴۵۲۲۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۲۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر و تشکر از تمامی زحمت‌کشان این عرصه و تسلیت شهادت حضرت رقیه(س)، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه مجاهدان شبانه‌روزی در عرصه سلامت هستند و تلاش‌هایشان در اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف، قابل‌تقدیر است.
خبرنگاران نقش کلیدی در اطلاع‌رسانی شفاف و به‌ موقع دستاوردهای عظیم حوزه سلامت دارند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان مرکزی، ضمن گرامیداشت این روز مهم، در خصوص ادای احترام ویژه به این عزیزان و فراهم نمودن تسهیلات ویژه رفاهی و شغلی برای آنها اظهار امیدواری کرد و در ادامه به مسائل و دغدغه‌های موجود در دانشگاه و حوزه سلامت پرداخت. 
در این نشست دکتر امانی با تأکید بر تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی تمامی مسئولان و مدیران و پرسنل خدوم دانشگاه در تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام در دولت سیزدهم، بیان کرد: در این سال‌ها دانشگاه علوم پزشکی اراک چهار پروژه عظیم را به‌ صورت همزمان و موازی تکمیل و به بهره‌برداری رساند؛ پروژه بیمارستان سینا رضایی آشتیانی و انتقال بیمارستان طالقانی یکی از اقدامات گسترده در بحث جوانی جمعیت بود که در سال‌های اخیر مورد غفلت قرار گرفته بود و هم‌ اکنون با به‌روزترین امکانات در حال خدمت‌رسانی به مراجعین است و بار دیگر حس رضایتمندی را در مردم استان بوجود آورد و ما هر روزه شاهد تولد فرزندان در بهترین شرایط فیزیکی و درمانی هستیم.
وی همچنین در ادامه به پروژه مرکز تخصصی دیالیز اشاره کرد که آماده خدمت‌رسانی بصورت گسترده بوده و تنها مرکز تخصصی دیالیز دولتی در استان مرکزی است. 
دکتر امانی ضمن تقدیر از تمامی خیرین حوزه سلامت، به افتتاح فاز سوم خیرساز بیمارستان آیت‌اله خوانساری(ره) نیز اشاره کرد و با توجه به ضرورت راه‌اندازی اتاق عمل، جذب نیروهای متخصص در این حوزه را لازم و ضروری دانست.  
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان با بررسی شرایط موجود بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و بیان موانع موجود و پیگیری‌های انجام شده در جهت رفع موانع و انتقال تمامی بیماران به این مگا پروژه استانی، اظهار امیدواری کرد با همکاری و همدلی تمامی مسئولان هرچه سریعتر این پروژه به بالاترین سطح بهره‌برداری خود برسد.

کلید واژه ها: روز خبرنگار تقدیر از خبرنگاران اصحاب رسانه اصحاب رسانه استان مرکزی پروژه های بهداشتی و درمانی تسهیلات رفاهی دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :