ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد

ضرورت توجه به ارائه خدمات با کیفیت سلامت به زائران اربعین

۲۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۷:۰۸ کد : ۴۵۳۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، بر لزوم توجه به ارائه خدمات با کیفیت بهداشتی و درمانی به زائران اربعین تاکید کرد.
ضرورت توجه به ارائه خدمات با کیفیت سلامت به زائران اربعین

به گزارش وب دا مرکزی، در راستای ارائه خدمات با کیفیت در حوزه سلامت به زائران اربعین حسینی و همچنین بحث و تبادل نظر در خصوص اعزام تیمی متشکل از پرستاران، کادر اورژانس، دانشجویان و ... دومین نشست ستاد اربعین حسینی(ع) دانشگاه علوم پزشکی اراک، با حضور رئیس، معاونین، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از مسئولین مربوطه برگزار شد.
دکتر امانی در این نشست با قدردانی از دست اندرکاران و اعضای ستاد اربعین اباعبدالله الحسین(ع)، بر اهمیت برپایی و برگزاری هرچه با شکوه تر این رویداد معنوی مهم و ارائه خدمات با کیفیت بهداشتی درمانی به زائران تاکید کرد.
وی ضمن تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های حوزه سلامت استان، گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک در حوزه های مختلف، با برپایی دو موکب سلامت برای خدمت رسانی به زائران از آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی برخوردار است.
رئیس دانشگاه برپایی موکب سلامت در مراسم اربعین حسینی با هدف کاهش بار بیماری ها را یکی از اقدامات فاخر و ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی اراک دانست و از تمامی معاونت ها اعم از بهداشت، درمان، غذا و دارو خواست تا با تمام قوا همچون گذشته در خدمت رسانی به زائران گام بردارند.

کلید واژه ها: کارگروه بهداشت و درمان ستاد اربعین ستاد اربعین خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی زائران اربعین مراسم اربعین دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :