بیش از ۶۰ بازرس بهداشت، مواکب اربعین را بازرسی می کنند

۲۷ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۲ کد : ۴۵۳۸۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۲
مدیرگروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بیش از ۶۰ بازرس بهداشت، مواکب اربعین در شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک را بررسی می کنند.
بیش از ۶۰ بازرس بهداشت، مواکب اربعین را بازرسی می کنند

به گزارش وب دا مرکزی، مهندس حسن مهرعلی افزود: این بازرسین بهداشتی در قالب تیم های متفاوت بهداشت محیط، مسیرهای پیاده روی و مواد غذایی موکب ها را بررسی می کنند.
وی با اشاره به اینکه اماکن و مراکز بین جاده ای مورد پایش ویژه تیم های بهداشتی قرار می گیرد، ادامه داد: بازرسان بهداشتی، تمام موکب ها و اقامتگاه های موقت را به لحاظ آب، غذا، بهداشت فردی، بهداشت ابزار و وسایل، بهداشت مواد غذایی، فرآیند طبخ، عرضه و نگهداشت مورد بازرسی قرار می دهند.  
مدیرگروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت، ابراز داشت: برنامه بازرسی در سه نوبت صبح، ظهر و شب در حال انجام است و بازرسان همزمان از دستگاه های پرتابل بازرسی به منظور دقت بالا در آنالیز آب و غذا و بررسی محیطی استفاده می کنند.
مهر علی با شاره به اینکه این طرح از ۱۵ مردادماه شروع شده و تا ۴ روز بعد از اربعین ادامه دارد، تصریح کرد: توصیه بهداشتی و آموزش زائران و همچنین آموزش عوامل موکب ها در مباحث تخصصی نیز، در دستور کار تیم های بازرسی قرار دارد.
 

کلیدواژه‌ها: سلامت محیط بازرسی بهداشت مواکب اربعین بازرسان بهداشتی اربعین حسینی


نظر شما :