دکتر امانی آخرین پیگیری ها برای مطالبات پرستاران را تشریح کرد +فیلم

۳۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۷:۴۸ کد : ۴۵۴۵۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۵۱۷
دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در گفتگو با اخبار ساعت ۲۰ شبکه استانی آفتاب، آخرین پیگیری ها برای مطالبات پرستاران را تشریح کرد.
دکتر امانی آخرین پیگیری ها برای مطالبات پرستاران را تشریح کرد +فیلم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به تشریح آخرین پیگیری های صورت گرفته برای احقاق مطالبات پرستاران پرداخت.
به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی ضمن برحق دانستن مطالبات پرستاران، گفت: یکی از مطالبات اصلی پرستاران، اجرای فوق العاده خاص یا همان ترمیم حقوق است که با ضریب مناسبی در ایام کرونا قول داده شده بود و متاسفانه عملی نشد.
وی ادامه داد: فوق العاده خاص کارکنان سلامت، در سال ۱۴۰۳ با ضریب «یک» تائید و تصویب شده و با پیگیری های انجام شده انشالله فردا اولین پرداختی در این زمینه صورت خواهد گرفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: از دیگر مطالبات، پایه حقوق کم پرستاران است که با توجه به زحمات این عزیزان بسیار ناچیز است و این امر باید توسط نمایندگان مجلس و در سطوح بالای کشوری پیگیری و مرتفع شود و پیگیری های لازم در این خصوص نیز در حال انجام است.
وی به مبلغ ناچیز و ساعات اضافه کاری بالای پرستاران اشاره کرد و ابراز داشت: اگر در سنوات گذشته پایه حقوق این عزیزان اضافه میشد در خصوص مبلغ اضافه کاری نیز مشکلی نبود و براساس تماس های صورت گرفته و جلسات برگزار شده، افزایش چند برابری مبلغ اضافه کار انجام خواهد شد.
دکتر امانی به پرداخت چندین ماه از معوقات پرستاران اشاره کرد و گفت: اعتراض بر نحوه و نوع اجرای تعرفه گزاری پرستاری نیز که از دیگر مطالبات پرستاران است، طبق یک اصول و فرمول خاص محاسبه میشود و تعداد خدمات و هم ارزش نسبی اصلاح خواهد شد.
 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: گفتگو با خبر شبکه آفتاب مطالبات پرستارن فوق العاده خاص پرستاری دریافتی پرسنل دریافتی پرستاران


( ۳۱ )

نظر شما :