پیگیری مطالبات دانشگاه علوم پزشکی اراک از تامین اجتماعی

۳۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۷:۰۱ کد : ۴۵۴۷۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰۱
نشست هماهنگی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با مسئولین تامین اجتماعی به منظور پیگیری مطالبات دانشگاه برگزار شد.
پیگیری مطالبات دانشگاه علوم پزشکی اراک از تامین اجتماعی

به گزارش وب دا مرکزی، رئیس دانشگاه در این دیدار، با اشاره به اینکه درصد بالایی از شهروندان و مردم استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، گفت: یکی از مهمترین وظایف و اهداف دانشگاه علوم پزشکی اراک و تامین اجتماعی، تحقق سلامت و ارائه خدمات مطلوب به مردم است و لازم است تا این دو سازمان با هماهنگی یکدیگر در این راستا گام برداشته و مشکلات را مرتفع نمایند.
دکتر امانی، با اشاره به شرایط مالی دانشگاه و مشکلات بسیار در پرداختی کارکنان، افزود: این دو سازمان باید راستای ارتقای سلامت مردم با هم تعامل و مشارکت داشته باشند و با مشارکت دو جانبه در جهت رضایتمندی کارکنان و همشهریان قدم بردارند.
وی ضمن خواستار همفکری و تعامل سازنده دانشگاه و سازمان تامین اجتماعی ابراز داشت: برخی از مشکلات اعم از مغایرت های موجود در پرداختی های سال ۱۴۰۲ و تاخیر رسیدگی به اسناد و پذیرش آن ها از جمله موارد مهمی است که باید هرچه سریعتر با هماهنگی این دو سازمان مرتفع شود.
دکتر مرزبان معاون خدمات درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی نیز ضمن تشکر از همکاری دانشگاه علوم پزشکی خاطرنشان ساخت: پرداختی به دانشگاه تعهد ماست ولی برخی از مسائل فرا استانی و در سطح کلان و کشوری است و امیدواریم با عزم راسخ و پیگیری های صورت گرفته بتوانیم هرچه سریعتر بدهی های معوق را پرداخت نمائیم.

کلید واژه ها: سازمان های بیمه گر سازمان های بیمه تامین اجتماعی مطالبات مالی دانشگاه پرداختی های پرسنل پرستاران بدهی های معوق بیمه تامین اجتماعی


( ۴ )

نظر شما :