پیام سردار هادی رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی به مناسبت روز پزشک

۰۳ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۶ کد : ۴۵۴۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷
فرمانده انتظامی استان مرکزی در پیامی فرارسیدن روز پزشک را به تمامی جهادگران حوزه سلامت بویژه پزشکان فرهیخته و توانمند ایران اسلامی تبریک گفت.
پیام سردار هادی رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی به مناسبت روز پزشک

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پیامی فرارسیدن روز پزشک را به تمامی جهادگران حوزه سلامت به ویژه پزشکان فرهیخته و توانمند ایران اسلامی تبریک گفت.
به گزارش وب دا مرکزی، در متن پیام سردار هادی رفیعی کیا آمده است: فرارسیدن یکم شهریور ماه زاد روز  پزشک، دانشمند و فیلسوف بزرگ جهان اسلام، شیخ الرئیس ابوعلی سینا که به شایستگی "روز پزشک" نام گرفته است، فرصت مغتنمی برای تبیین جایگاه و نقش خطیر جامعه پزشکی در پیشرفت و تعالی جامعه و قدردانی از زحمات ارزشمند و تلاش های شبانه روزی این قشر فرهیخته، توانمند و زحمتکش این سرزمین است.  
بی تردید مردم بزرگ ایران تلاش های خستگی ناپذیر پزشکان در دوران دفاع مقدس  و همچنین تلاش های این قشر زحمت کش در دوران پرالتهاب همه گیری بیماری کرونا را فراموش نخواهند کرد.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پزشک که در دوران دفاع مقدس و دوران کرونا در دفاع از سلامت جامعه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، روز پزشک را به همه پزشکان و کادر درمانی پر تلاش به خصوص همه همکاران پزشک شاغل در مراکز درمانی فراجا که بی وقفه در عرصه نظام سلامت در حال خدمت رسانی به مردم هستند تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون آنان را در سایه عنایات و توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

کلید واژه ها: پیام تبریک روز پزشک تبریک روز پزشک روز پزشک سردار رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی


نظر شما :