دستگاه «ام آر آی» بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک مجدداً به مدار خدمت برگشت

۰۵ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۲ کد : ۴۵۵۴۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۵
دستگاه «ام آر آی» بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک با حضور دکتر ابراهیمی نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و دیگر مسئولین، مجدداً به مدار خدمت برگشت.
دستگاه «ام آر آی» بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک مجدداً به مدار خدمت برگشت

به گزارش وب دا مرکزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه این مراسم گفت: بخش "ام آر آی" بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک پس از ۲ ماه تعطیلی، مجددا به مدار خدمت برگشت.
دکتر امانی با اشاره به اینکه از سال گذشته بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد دانشگاه شده است، گفت: بخش MRI بیمارستان امیرالمومنین(ع)، که به علت بروزرسانی و تعمیرات دستگاه، از مدار خدمت خارج شده بود با پیگیری های فراوان، مجدداً راه اندازی شد.
وی با تاکید بر اینکه اکثر ظرفیت MRI استان در بخش خصوصی است و در بخش دولتی ضعیف هستیم، ادامه داد: با توجه به عدم سرمایه گذاری در سنوات گذشته و به علت از کار افتادگی دستگاه MRI بیمارستان امیرکبیر، بار زیادی بر دوش دستگاه بیمارستان امیرالمومنین(ع) بود و باعث اختلال در کار این دستگاه شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: از سال گذشته، ۲ دستگاه MRI برای استان مرکزی درخواست و مبالغ اولیه واریز شده است و امیدواریم به محض وارد شدن دستگاه های MRI به کشور، ۲ دستگاه درخواست شده به استان وارد شوند، تا دغدغه های درمانی مردم در این خصوص کاهش یابد.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: مرکز تصویربرداری ام آر آی (MRI) بیمارستان امیرالمومنین ام آر آی دولتی راه اندازی مجدد دستگاه ام آر آی MRI


( ۱ )

نظر شما :