همدلی و همراهی حوزه سلامت استان مرکزی؛ رمز پیشرفت و موفقیت این مجموعه است

۰۲ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۲ کد : ۴۶۱۴۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۱
رییس سازمان اورژانس کشور در نشست با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک، موفقیت و پیشرفت حوزه سلامت استان مرکزی را در گرو همدلی و وفاق موجود در بین ارکان این مجموعه دانست.
همدلی و همراهی حوزه سلامت استان مرکزی؛ رمز پیشرفت و موفقیت این مجموعه است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر جعفر میعاد فر در پایان سفر یک روزه خود به اراک در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک، گفت: در چندسال اخیر به اندازه ۱۰ سال در حوزه اورژانس کار شده است و ماحصل آن استفاده و بهره مندی مردم کشور از خدمات با کیفیت در حوزه سلامت است. 
وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل اورژانس؛ همکاران فوریت‌های پزشکی را سربازان گمنام حوزه سلامت دانست که در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم، پیشگام و حاضر هستند و ادامه داد: وفاق و همدلی موجود در دانشگاه علوم پزشکی اراک و تیم مدیریتی ای قوی این مجموعه باعث اتفاقات درخشانی در حوزه سلامت استان مرکزی شده است و عقب ماندگی های زیادی که با توجه به صنعتی بودن این شهر و قرار گرفتن آن در شاهراه مواصلاتی وجود داشته تا حد زیادی مرتفع شده است. 
رئیس سازمان اورژانس کشور، اورژانس هوایی استان مرکزی را از بهترین و زیباترین اورژانس های هوایی کشور و آن را یکی از مراکز نمونه در سطح کشور دانست و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک که همواره حامی اورژانس استان بوده اند، تقدیر و تشکر کرد. 

اتاق اصناف استان مرکزی، یار و یاور دانشگاه علوم پزشکی اراک

در ادامه این نشست، دکتر امانی گفت: اتاق اصناف، همیشه یار و یاور دانشگاه علوم پزشکی اراک به ویژه در مواقع بحران بوده است و قدردان زحمات و تلاش های این مجموعه ارزشمند هستیم. 
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، اتفاقات درخشانی که در چندسال اخیر در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی افتاده است را نتیجه حمایت ها و نگاه خاص و ویژه اورژانس کشور به این مجموعه دانست. 
در ادامه این نشست، معاون توسعه دانشگاه به نمایندگی از سایر اعضای هیئت رئیسه به ارائه گزارشی از روند اقدامات انجام شده در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک پرداخت و از حمایت های دکتر میعادفر در پیشبرد امور اورژانس پیش بیمارستانی تقدیر و تشکرد کرد.
در پایان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، با اهدای لوح تقدیر از زحمات و حمایت های همیشگی دکتر میعادفر رئیس اورژانس کشور و دکتر محمد سرور معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور، قدردانی نمود.

کلیدواژه‌ها: هیئت رئیسه جلسه هیئت رئیسه دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر میعادفر رئیس اورژانس کشور


نظر شما :