پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس

۰۲ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۰ کد : ۴۶۱۵۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۴
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، در پیامی فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی را به همه اساتید، دانشجویان و اعضای خانواده دانشگاه تبریک گفت.
پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس

به گزارش وب دا مرکزی، متن پیام به این شرح است: 
تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، یادآور دو پیام مهم است؛ حفظ و گرامیداشت رشادت‌های رزمندگان دلیر میهن که در سایه ایثار و از خودگذشتگی، از آب و خاک این مرز و بوم پاسداری کردند و همچنین تأکید بر لزوم همبستگی و وحدت میان مسلمانان، که ما را به همدلی و تعامل سازنده فرا می‌خواند؛ این تقارن، فرصتی است تا در کنار تحصیل علم، به ارزش‌های ملی و دینی خود نیز توجه ویژه‌ای داشته باشیم. 
دانشجویان با حضور جدی و پرشور خود و  با تکیه بر توانمندی‌ها و استعدادها و همچنین با بهره مندی از ظرفیت‌های علمی دانشگاه در کنار اساتید فرهیخته، مدیران و همکاران دانشگاه گامی موثر برای حرکت در مسیر اعتلای علمی کشور به ویژه نظام سلامت بر می دارند. 
اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به تمامی اساتید فرهیخته، دانشجویان و به ویژه نو ‌دانشجویان که به تازگی به خانواده دانشگاه علوم پزشکی اراک پیوسته اند، صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدوارم که سال تحصیلی پیش رو، سرشار از موفقیت، رشد علمی و دستیابی به اهداف بلند باشد و با همدلی و پشتکار، بتوانیم آینده‌ای روشن‌تر برای خود و کشورمان رقم بزنیم.

دکتر علیرضا امانی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک
 


نظر شما :