بازدید اعضا شورای اسلامی اراک از بیمارستان زنان و زایمان سینا رضایی آشتیانی

۰۲ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۶ کد : ۴۶۱۵۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۴۲
اعضا شورای اسلامی کلانشهر اراک از مرکز فوق تخصصی زنان و زایمان سینا رضایی آشتیانی بازدید و با مسئولان این مرکز درمانی گفت و گو کردند.
بازدید اعضا شورای اسلامی اراک از بیمارستان زنان و زایمان سینا رضایی آشتیانی

در این بازدید، روند خدمت رسانی و وضعیت رسیدگی به بیماران مورد بررسی قرار گرفت و با حضور در بخش های مختلف بیمارستان، ضمن عرض خداقوت، از زحمات و تلاش های پزشکان، کادر درمان و همکاران قدردانی شد.
رییس مجتمع بیمارستانی امیرالمومنین(ع) در روند این بازدید، با اشاره به ارائه خدمات با کیفیت بالا در این مرکز گفت: استقبال مردم از بیمارستان زنان و زایمان سینا رضایی آشتیانی نسبت به مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی از اقبال ببیشتری برخوردار است.
دکتر خانی دخت افزود: ضریب اشغال تخت در مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی بین ۵۰ تا ۶۰ درصد بود، اما با توجه به نوساز بودن بیمارستان و ارائه خدمات درمانی و بهداشتی با کیفیت در زمینه زنان، زایمان و نوزادان ضریب اشغال تخت ها به ۹۷ درصد رسیده است.
برخورداری از اتاق های زایمان (LDRP) با قابلیت انجام همه فرایندهای زایمان در یک اتاق و با حضور همراه، حضور فوق تخصص و متخصص مقیم زنان، دستیاران زنان و ماماها، پذیرش و مراقبت از مادران باردار با بیماری زمینه ای مانند دیابت بارداری، فشار خون بارداری و سایر اختلالات همراه با بارداری، پذیرش و مراقبت از نوزادان نارس و ... از ویژگی های مرکز زنان و زایمان سینا رضایی آشتیانی است که دکتر خانی دخت به آن اشاره کرد.

کلیدواژه‌ها: سینا رضایی آشتیانی بیمارستان زنان و زایمان مرکز تخصصی زنان شورای شهر شورای شهر اراک


نظر شما :