بازدید فرمانده پلیس راهور فراجا از پایگاه اورژانس هوایی استان مرکزی

رتبه اول پوشش مصدومین حوادث ترافیکی کشور توسط اورژانس استان

۰۴ مهر ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۳ کد : ۴۶۱۹۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۱
سردار حسینی فرمانده پلیس راهور فراجا به اتفاق دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی، سردار رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی و با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به منظور بررسی روند ارائه خدمات، از پایگاه اورژانس هوایی شهید وطن پور بازدید کردند.
رتبه اول پوشش مصدومین حوادث ترافیکی کشور توسط اورژانس استان

فرمانده پلیس راهور، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته، گفت: با قوی شدن هرچه بیشتر اورژانس پیش بیمارستانی از جمله اورژانس هوایی و همچنین افزایش کیفیت تجهیزات و امکانات درمانی در اورژانس و مراکز تروما، به صورت تقریبی تا حدود ۳۰ درصد تعداد جانباختگان کاهش پیدا خواهد کرد.
سردار تیمور حسینی، پایگاه اورژانس هوایی استان مرکزی را قوی ترین مرکز اورژانس هوایی در کشور دانست و راه اندازی مجمع خیرین اورژانس استان مرکزی را برای اولین بار در سطح کشور یکی از اقدامات درخشان و حائز اهمیت مجموعه علوم پزشکی اراک دانست.
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی نیز گفت: پایگاه اورژانس هوایی استان مرکزی، در بین پایگاه های هوانیروز، بالاترین پرواز را دارد و در ماه گذشته با ۳۴ پرواز، بیشترین پرواز اورژانس هوایی در کشور را داشته ایم.
ایران نژاد با اشاره به اینکه، رتبه اول پوشش مصدومین حوادث ترافیکی در کشور را داریم، افزود: تجهیزات و امکانات درمانی بالگرد جهت درمان بیماران بسیار مجهزتر از گذشته فعال است و امکان جا به جایی و ارائه خدمات به صورت همزمان به ۲ بیمار بدحال در بالگرد وجود دارد.
 

کلیدواژه‌ها: اورژانس هوایی پایگاه اورژانس هوایی فرمانده پلیس راهور مرکز اورژانس


نظر شما :