به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس: از اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی اراک تجلیل شد

۱۰ مهر ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۴ کد : ۴۶۴۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۱۵
مراسم تجلیل از اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور رئیس دانشگاه، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین مربوطه، برگزار شد.
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس: از اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی اراک تجلیل شد

به گزارش وب دا مرکزی، به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای طرح سپاس، تجلیل و تکریم، با حضور دکتر امانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین مربوطه از اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی اراک تجلیل و قدردانی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین تبریک هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان و ایثارگران نماد مقاومت و ایثار هستند و آرامش و امنیت امروز را مرهون از خود گذشتگی های شهدا و جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و همچنین بردباری و صبر خانواده های این عزیزان هستیم.
دکتر امانی افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و توجه و خدمتگزاری خالصانه به ایثارگران و خانواده های آنان را وظیفه ای همگانی دانست و از مسئولین مربوطه خواست همانند گذشته از هیچ کوششی در راه خدمت رسانی به این عزیزان و همچنین دانشجویان شاهد و ایثارگر دریغ نکنند.
رضا ربیعی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی نیز در این نشست ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی، منشا خیر و برکت در استان مرکزی است و نشان داد که می توان هم پزشک بود و هم مدیری جهادی و انقلابی که با تلاش خستگی ناپذیر خود در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام بوده است.
در این نشست هر یک از اساتید به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسائل موجود در این زمینه پرداخته و در پایان با اهدای لوح تقدیر از اساتید حاضر تجلیل و قدردانی شد.
 

کلیدواژه‌ها: اساتید مشاور هفته دفاع مقدس امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی اراک مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی


( ۱ )

نظر شما :