مراسم تجلیل از همسران ایثارگران و جانبازان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی اراک

خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار کشور هستند

۱۱ مهر ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۶ کد : ۴۶۴۴۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۸۸
به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل از همسران ایثارگران و جانبازان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، مشاور امور بانوان نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی، معاون بنیاد شهید استان مرکزی، مشاور امور بانوان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.
خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار کشور هستند

به گزارش وب دا مرکزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این نشست ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت شهادت دبیرکل حزب ا... لبنان گفت: همسران و خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان افتخار کشور هستند و ادامه دهنده، راه این عزیزانند و تربیت نسلی انقلابی و متدین حاصل دسترنج و زحمت همسران شهدا و رزمندگان است.
وی ادامه داد: بیش از ۶۰ درصد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک، بانوان هستن و باید در سیاست گذاری های و ریل گذاری های مد نظر، نقش بانوان پر رنگتر دیده شود.
دکتر امانی ضمن یادآوری مقاومت ها و ایثارگری های شهدا، ایثاگران و جانبازان تصریح کرد: تحمل داوطلبانه همسران و خانواده این عزیزان قابل تقدیر و تشکر است و خانواده پشتوانه اصلی این افراد هستند.
اشرف جواهری مشاور امور بانوان نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز در این نشست ضمن بیان رشادت ها و دلاوری های جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، ابراز داشت: کار بزرگی که جانبازان انجام دادند و همچنین حضور خانواده این عزیزان با صبر و استقامت، با هیچ چیزی مادی و دنیوی قابل ارزیابی و ارزش‌گذاری نیست و بی‌تردید خداوند پاداش و اجر بزرگی به کسانی که در راه دفاع از کشور و اسلام جانفشانی کردند، عطا خواهد کرد.
پروین مفتح زاده مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی نیز در این مراسم با تجلیل از صبر و فداکاری همسران جانبازان، تصریح کرد: همسران جانبازان مسئولیت سنگینی را با رضایت قلبی خویش بر عهده گرفته اند و با این فداکاری، عزت دنیا و سرافرازی در آخرت را برای خود کسب کردند.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر، از عزیزان حاضر در جمع تجلیل و قدردانی شد.

کلیدواژه‌ها: هفته دفاع مقدس تجلیل از همسران ایثارگران و جانبازان امور ایثارگران بنیاد شهید


نظر شما :