شکوه مقاومت در دانشگاه علوم پزشکی اراک به یاد شهید سید حسن نصرالله

۱۱ مهر ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۷ کد : ۴۶۴۴۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۱۱
به همت دانشگاه علوم پزشکی اراک، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در محل بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، برگزار شد.
شکوه مقاومت در دانشگاه علوم پزشکی اراک به یاد شهید سید حسن نصرالله

به گزارش وب دا مرکزی، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان با حضور آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک، دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، اعضا شورای اداری استان و با شرکت دانشجویان لبنانی دانشگاه علوم پزشکی اراک در بیت آیت‌الله دری نجف‌آبادی، برگزار شد. 
در این مراسم، سخنرانان به بررسی نقش و جایگاه شهید سید حسن نصرالله در تقویت محور مقاومت در منطقه پرداختند.
در این سخنان، با اشاره به ایثار و فداکاری‌های این شخصیت برجسته، تأکید شد: شهادت دبیرکل حزب الله، به عنوان یکی از سرداران مقاومت، نه تنها به ضعف جبهه مقاومت منجر نخواهد شد، بلکه باعث تقویت و اتحاد بیشتر این جبهه در برابر دشمنان خواهد شد. 
آیت‌الله دری نجف‌آبادی در سخنرانی خود ضمن تجلیل از شخصیت والای شهید سید حسن نصرالله، به ابعاد مختلف مبارزات وی علیه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی پرداخت و افزود: سید حسن نصرالله، نماد مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم بود و شهادت این بزرگوار،  نه تنها برای لبنان بلکه برای تمامی امت اسلامی، نشانه‌ای از ادامه راه مبارزه با دشمنان اسلام است. 
وی ادامه داد: شهادت سید حسن نصرالله پیام‌آور پیروزی نهایی جبهه مقاومت است، این شهید بزرگوار با ایمان راسخ خود به حقانیت مبارزه و ایستادگی در برابر دشمنان، برای نسل‌های آینده الهام‌بخش خواهد بود. 
گفتنی است در این مراسم که شامل بخش‌هایی از جمله قرائت قرآن، سرود، مداحی و ... بود، دانشجویان لبنانی با ادای سخنانی، بر ادامه راه مقاومت تأکید کردند و از نقش دانشگاه‌ها و جوانان در حفظ آرمان‌های مقاومت سخن گفتند. 
در پایان مراسم، با اهدای یک جلد قرآن مجید و گل به دانشجویان لبنانی توسط نماینده ولی فقیه، استاندار مرکزی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک یاد این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.


لینک دانلود فایل

کلیدواژه‌ها: سید حسن نصرالله دانشجویان لبنانی حزب الله لبنان لبنان مراسم بزرگداشت آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی


نظر شما :