با حضور سرپرست جدید دانشگاه: نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد

۱۵ مهر ۱۴۰۳ | ۱۵:۲۷ کد : ۴۶۵۴۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۰۸۰
نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور دکتر جواد نظری سرپرست دانشگاه و دکتر امانی رییس سابق با محوریت ارائه گزارش عملکرد دو ساله خدمت، برگزار شد.
با حضور سرپرست جدید دانشگاه: نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد

به گزارش وب دا مرکزی، در این نشست دکتر امانی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در طول دو سال تصدی خدمت در دانشگاه، گفت: اقدامات بسیار ارزشمند و خوبی در این مدت انجام شده که جز با تلاش های مجاهدانه و خستگی ناپذیر اعضای هیئت رئیسه و کلیه کارکنان دانشگاه غیرممکن بود.
وی ضمن تشکر از دکتر نظری به خاطر قبول مسئولیت در این حوزه، ادامه داد: شالوده سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، وحدت است و این مهم از تک تک اعضا در تمامی سازمان ها شروع می شود و تنها با همدلی و وحدت است که می توان به اوج قله خدمت رسید.
در ادامه این نشست دکتر نظری با اشاره به اینکه خدمات درخشانی در دانشگاه علوم پزشکی اراک انجام شده است که جای تقدیر بسیار دارد؛ افزود: گزارش عملکرد ارائه شده، نشان دهنده تسلط و نظارت لازم دکتر امانی بر تمامی امور در حوزه های مختلف بود که بسیار امیدوار کننده است و امیدواریم تمامی اعضا با همان عزم و جدیت راسخ خود، در حیطه وظایف محوله به درستی عمل نمایند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک با تاکید بر اینکه همه ما در مدت تصدی باید وظایف محوله را به درستی ایفا کنیم، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی راهبردی، ریل گذاری های دقیق و همچنین استفاده از نیروهای توانمند و کارآمد، می توان مجموعه علوم پزشکی استان را به سمتی که هدف آن است هدایت نمود.

کلیدواژه‌ها: هیئت رئیسه جلسه هیئت رئیسه دانشگاه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر امانی


( ۷ )

نظر شما :