پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهباز شهرستان شازند افتتاح شد

۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۶ کد : ۴۶۹۲۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۹۸
پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهباز شازند با حضور نماینده مجلس و فرماندار شهرستان شازند و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک، افتتاح شد.
پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهباز شهرستان شازند افتتاح شد

صبح امروز با حضور مهندس هادیان پور نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی، دکتر پرندین فرماندار این شهرستان، دکتر جواد نظری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک، ایران نژاد رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان مرکزی و جمعی از مسئولان شهری و دانشگاهی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیرساز شهباز شازند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
گفتنی است این پروژه توسط خیّرین شهر شهباز، با زیر بنای ۲۰۶ مترمربع و ۳۰۰۰ مترمربع محوطه سازی و با هزینه کرد ۳۵ میلیارد ریال، احداث و تجهیز شده است.
دکتر نظری در حاشیه این افتتاحیه ضمن قدردانی از مشارکت خیّرین شهر شهباز در ساخت این پروژه، گفت: با افتتاح این پروژه که در نقطه حادثه خیز شهرستان شازند انجام شده است، زمان رسیدن بر بالین بیماران و مصدمین کاهش خواهد یافت و از خیّرین خواستاریم با مشارکت در کار ساخت و تجهیز پایگاه‌های اورژانس و تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز کمک رسان مجموعه دانشگاه به عنوان خط مقدم تامین سلامت مردم، باشند.
شایان ذکر است شهرستان شازند دارای ۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ می باشد و پایگاه اورژانس شهباز هشتمین پایگاه اورژانس شهرستان شازند است که به همت خیّرین سلامت شهر شهباز احداث و امروز افتتاح شد.

کلیدواژه‌ها: پایگاه اورژانس افتتاح پایگاه اورژانس شهرستان شازند شهباز


( ۱ )

نظر شما :