ملاقات مردمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با هدف تکریم ارباب رجوع و تسهیل در امر پاسخگویی به پرسنل و شهروندان

۲۳ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۱ کد : ۴۹۴۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۵۰۷
دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه ملاقات مردمی با جمعی از شهروندان و پرسنل ضمن تاکید بر دیدارهای هفتگی چهره به چهره، گفت: این دیدارها می تواند علاوه بر حل مشکلات مردم، انگیزه و امید را در جامعه افزایش دهد و موجب تسهیل دسترسی پرسنل و شهروندان به مسئولان و پاسخگویی و پیگیری بهتر مطالبات مردمی شود.
ملاقات مردمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با هدف تکریم ارباب رجوع و تسهیل در امر پاسخگویی به پرسنل و شهروندان

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی یکی از دستگاه هایی می باشد که به طور مستمر همه هفته جلسات و دیدارهای مردمی را در راستای تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان و همچنین توجه به کاهش مشکلات مردم و همکاران در اولویت قرار داده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پایان تصریح کرد: در ملاقات های مردمی تلاش می شود در چارچوب قانون و در حد توان و امکانات مشکلات مراجعه کنندگان رفع و به درخواست های آنان پاسخ مناسب داده شود.

گفتنی است در این دیدارها که بصورت جداگانه و رودررو برگزار شد، هر کدام از ملاقات‌کنندگان مسائل و مشکلات خود را مطرح و سرپرست دانشگاه نیز در این دیدارها ضمن شنیدن مسائل و مشکلات این افراد دستورات لازم در خصوص رسیدگی و رفع مشکلات آن‌ها را صادر می نماید.

کلید واژه ها: ملاقات مردمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان


( ۵ )

نظر شما :