دکتر سید محمد جمالیان:

ملاقات عمومی مسئولان با مردم، روند خدمت‌رسانی را تسهیل می‌کند

۰۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۳ کد : ۵۴۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۴۴
ملاقات مردمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با پرسنل و شهروندان برگزار شد.
ملاقات عمومی مسئولان با مردم، روند خدمت‌رسانی را تسهیل می‌کند

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، در این دیدارها که به‌صورت جداگانه و رودررو برگزار شد، هرکدام از ملاقات‌کنندگان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و سرپرست دانشگاه نیز ضمن شنیدن مسائل و مشکلات این افراد دستورات لازم در خصوص رسیدگی و رفع مشکلات ایشان را صادر کرد.

دکتر سید محمد جمالیان گفت: سعی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی این است که ملاقات مردمی با ارباب رجوع تقریبا هر ۱۰ روز یکبار برگزار شود و مسائل و مشلات مراجعین و پرسنل از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای لازم و قانونی در جهت برطرف کردن مشکلات مراجه کنندگان ارائه گردد.

وی افزود: مردم اگر مدیر یک مجموعه را امین خود بدانند و مشکلات خود را بدون واسطه بیان نمایند، بسیاری از مسائل موجود به راحتی برطرف می گردد و این خود می تواند نشان از اعتماد مردم به مدیران و مسئولین باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: ملاقات مردم این فرصت را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد تا از این راه موانع پیش روی خود را برطرف کنند.

دکتر جمالیان در پایان گفت: ملاقات عمومی مسئولان با مردم، روند خدمت رسانی را تسهیل می کند.

گفتنی است دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به طور مستمر جلسات دیدارهای مردمی را در راستای تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان برگزار نموده و همچنین توجه به کاهش مشکلات مردم و همکاران را در اولویت قرار داده است.

کلید واژه ها: ملاقات عمومی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی دکتر سید محمد جمالیان


نظر شما :