رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:

بزرگترین سرمایه هر ارگانی نیروهای انسانی است

۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۲ کد : ۵۶۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۵۷
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: بزرگترین سرمایه هر ارگانی نیروهای انسانی است و بنده راضی نیستیم کوچکترین خدشه ای در بحث مزایای پرسنل وارد شود.
بزرگترین سرمایه هر ارگانی نیروهای انسانی است

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، افزود: گاهی اوقات مشاهده می شود کاهش هایی در پرداخت ها وجود دارد که دستورالعمل می باشد، ولی متاسفانه این امر به اسم یک شخص یا رییس دانشگاه تمام می شود.

وی اظهار داشت: در جنگ اقتصادی به سر می بریم و باید برنامه ریزی هایی را انجام دهیم که برای پرسنل شفاف سازی ها وجود داشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بیان کرد: حراست و بازرسی با تعامل پیش بروند تا قبل از اینکه اتفاقات سهوی پیش آید، بتوانیم نقش پیش گیری کننده ای داشته باشیم.

وی عنوان داشت: عملکرد مدیران، حوزه به حوزه بررسی گردد؛ هدف ما این است که دست مدیران گرفته شود و قرار نیست که مچ کسی گرفته شود.

دکتر جمالیان در پایان گفت: حتی اگر از طرف بنده دستوری خلاف مقررات و ضوابط صادر شد، مدیر بازرسی باید مطابق مقررات برخود نماید؛ به هیچ وجه در برابر حق الناس کوتاهی نکنید.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های ابوالفضل سهل آبادی تقدیر و تشکر و دکتر محمد نعمتی به عنوان سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه معرفی شد.

کلید واژه ها: تکریم و معارفه سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی اراک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان دکتر محمد نعمتی ابوالفضل سهل آبادی


نظر شما :