پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اراک بزرگترین و مهمترین پروژه عمرانی استان مرکزی

۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۹ کد : ۵۷۴۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۱۶۹
سید علی آقازاده استاندار مرکزی، دکتر علی اکبر کریمی نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی، یادگاری رییس سازمان برنامه و بودجه استان، مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان، شفیعی شهردار کلانشهر اراک و دیگر مسئولین از پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اراک بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه را بررسی کردند.
پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اراک بزرگترین و مهمترین پروژه عمرانی استان مرکزی

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، استاندار مرکزی در حاشیه این بازدید گفت: پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اراک به عنوان مرکز مادر تخصصی درمان استان مرکزی، بیش از ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سید علی آقازاده افزود: روند تکمیل این پروژه با پیگیری مسئولین استان شتاب گرفته و اعتبارات مورد نیاز به صورت منظم به آن تزریق می‌شود.

وی اظهار داشت: در صورت تداوم فرآیند تکمیل بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک انتظار می‌رود پیشرفت کار در این طرح درمانی تا پایان امسال به ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی برسد.

استاندار مرکزی بیان کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریتی استان این است که این پروژه تا پایان سال آینده تکمیل و با تجهیز آن از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری برسد.

وی تاکید کرد: اگرچه هزینه تجهیز بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک سنگین است اما، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت این مهم متعهد شده است.

آقازاده گفت: فعالیت‌های پروژه بسیار فعال تر شده است و مقرر شده روند پرداخت های مالی و هم پیشرفت پروژه تا پایان امسال، این طرح را کاملا دگرگون نماید.

وی افزود: از دکتر جمالیان تشکر می کنم که هم وقت خوبی گذاشته اند و هم پیگیر مسائل بیمارستان هستند، امیدوار هستیم تا سال ۹۹ شاهد راه اندازی، تجهیز و بهره برداری از بیمارستان باشیم.

استاندار مرکزی در پایان اظهار داشت: ظرفیت بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک طبق آخرین تغییراتی که ایجاد شد به ۵۲۵ تخت رسیده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید بر اهمیت این پروژه برای استان تاکید کرد و گفت: این پروژه بزرگترین و مهمترین پروژه عمرانی استان مرکزی است که تمامی مسئولین استان بر این مهم اعتقاد دارند و پیگیر اتمام هرچه سریعتر این پروژه هستند.

دکتر علی اکبر کریمی افزود: بنده نیز پیگیری های لازم را از سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر مبادی مربوطه در راستای اتمام هرچه سریعتر این پروژه انجام داده ام.

وی اظهار داشت: با توجه به کمبود تخت درمانی در استان، این بیمارستان یکی از ضروریات شهر اراک و استان مرکزی است که می تواند در درمان بیماران کمک شایانی نماید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نیز گفت: پیرو جلسات هفتگی که در دانشگاه در مورد پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک تشکیل می شود، جلسه ای هم به صورت ماهیانه با حضور استاندار و دیگر مسئولین استان تشکیل می شود که جا دارد از حمایت های تمامی مسئولین استان علی الخصوص نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مرکزی و نمایندگان مجلس کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: پروژه پیشرفت بسیار خوبی داشته است؛ خریدهای مورد نیاز توسط پیمانکار انجام شده است و در حال انتقال به پروژه می باشد.

وی اظهار داشت: پیش بینی ما این است که در سه ماه اول سال ۹۹ پروژه از لحاظ فیزیکی به اتمام خواهد رسید و بحث تجهیز بیمارستان را باید از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیر باشیم تا شاهد بهره برداری از این پروژه ملی در سال ۹۹ باشیم.

کلید واژه ها: ساختمان در حال احداث بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک استاندار مرکزی سید علی آقازاده نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی دکتر علی اکبر کریمی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان


( ۲ )

نظر شما :