انتصاب سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۴ کد : ۵۷۶۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۰۶۷
طی حکمی از سوی دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی «سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک» منصوب شد.
انتصاب سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، بر اساس این حکم دکتر احسان مومنی به سمت «سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک» منصوب و از زحمات و تلاش های دکتر حمید سرلک در زمان تصدی این سمت تقدیر و تشکر شد.

در حکم صادره آمده است: باعنایت به تخصص و شایستگی جنابعالی، بدین وسیله شما را به عنوان «سرپرست دانشکده دندانپزشکی» منصوب می نمایم؛ امید است با برنامه ریزی و تلاش جنابعالی و سایر اساتید و همکاران شاهد ارتقاء بیش از پیش علمی، آموزشی و پژوهشی دانشجویان و اعضای محترم هیئت علمی باشیم؛ ضمناً  اختیارات اینجانب در خصوص ماده 44 آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه اعم از اعتبارات جاری، عمرانی، اختصاصی و ردیف های متمرکز به جنابعالی تفویض می گردد، تا با رعایت جوانب شرعی و قانونی به انجام امور محوله بپردازید.

گفتنی است دکتر احسان مومنی متخصص بیماری های دهان و فک و صورت و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد و پیش از این نیز سابقه ریاست این دانشکده را در کارنامه دارد.

کلید واژه ها: سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر احسان مومنی


( ۲ )

نظر شما :