در راستای افزایش زمینه های همکاری بین دانشگاه‌ها؛

نشست مشترک هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با دانشگاه اراک برگزار شد

۰۱ آبان ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۲ کد : ۶۲۶۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۵۸
نشست مشترک هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و دانشگاه اراک به منظور بررسی زمینه های همکاری های فی مابین و همچنین تعاملات بیشتر در سالن زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برگزار شد.
نشست مشترک هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با دانشگاه اراک برگزار شد

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در ابتدا ضمن خوش آمدگویی به ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشگاه اراک، هدف از برگزاری این نشست را بهره مندی هر دو دانشگاه از ظرفیت ها و امکانات آموزشی، پژوهشی و زیرساختی یکدیگر عنوان نمود.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: با توجه به شرایط کشور می بایست از تمام ظرفیت ها و استعدادهای داخلی کشور و نیروی انسانی اعم از دانشجویان و اعضای هیات علمی و زیرساخت های موجود در جهت بالا بردن کیفیت آموزش و پژوهش و همچنین افزایش سطح سواد سلامت جامعه در دانشگاه ها که رسالت اصلی مراکز آموزش عالی می باشد، استفاده شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه های علوم پزشکی استان مرکزی و دانشگاه اراک ظرفیت های گسترده ای در مباحث علمی، فرهنگی و پژوهشی و همچنین همکاری در زمینه ارائه خدماتی درمانی و بهداشتی دارند و علاقمندیم سطح همکاری ها و تبادل تجربیات بین دو دانشگاه بیش از پیش گسترش یابد تا با همکاری های متقابل دانشگاه ها نقشی بسزایی در راستای ارتقاء سطح سلامت و توسعه و پیشرفت همه جانبه در استان مرکزی باشیم.

دکتر حمیدی رییس دانشگاه اراک نیز در این نشست بر ضرورت تبادل تجربیات و گسترش همکاری های متقابل تأکید کرد و گفت: امیدواریم با هم افزایی با یکدیگر بتوانیم در جهت ارتقای وضعیت آموزش عالی کشور گام برداریم.

گفتنی است در این نشست روسا، معاونین و اعضای هیئت رئیسه هر دو دانشگاه در خصوص تعامل و همکاری درباره مسائل آموزشی و تحقیقاتی با هدف  ارتقای جایگاه آموزش و پژوهش استان بحث و تبادل نظر کردند و به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات و تبادل تجربیات خویش پرداختند.

کلید واژه ها: دانشگاه علوم پزشکی اراک دانشگاه اراک


نظر شما :