رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:

آمار و برنامه ریزی یکی از ارکان اساسی مدیریت سازمانها برای رسیدن به اهداف تعیین شده می باشد

۰۲ آبان ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۴ کد : ۶۲۷۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۹۵
در جلسه ای که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و جمعی از پرسنل مدیریت آمار دانشگاه برگزار شد از زحمات پرسنل این مدیریت قدردانی شد.
آمار و برنامه ریزی یکی از ارکان اساسی مدیریت سازمانها برای رسیدن به اهداف تعیین شده می باشد

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان ضمن تبریک این روز به پرسنل اداره آمار دانشگاه گفت: امروزه شناخت قابل اعتماد، شناخت متکی بر آمار درست و دقیق می باشد و بی شک آمار و برنامه ریزی یکی از ارکان اساسی مدیریت سازمان ها برای رسیدن به اهداف تعیین شده می باشد و همکاری و همفکری همکاران علاقمند و آگاه از جمله کارشناسان آمار و برنامه ریزی در کسب موفقیت های دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی دارای ارزش و اهمیت وافر می باشد.
وی افزود: امیدوارم با تکیه بر برنامه ریزی راهبردی در حوزه سلامت و استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بتوانیم بستر مناسبی برای ارتقای سلامت همه جانبه در استان فراهم نماییم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تصریح کرد: انتخاب یک روز در تقویم ملی کشور به عنوان روز ملی آمار و برنامه ریزی، در درجه اول به منظور تاکیدی بر اهمیت این علم و کاربرد دقیق و صحیح آن در تنظیم برنامه های کلان و راهبردی، جهت پیشرفت و توسعه بوده و در درجه بعد، در راستای تجلیل از زحمات دست اندرکاران این علم و فن می باشد.
در پایان رییس دانشگاه با اهداء لوح از زحمات پرسنل اداره آمار دانشگاه قدردانی کرد.
لازم به ذکر است مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با حضور در بیمارستان ها و مراکز مختلف دانشگاه، ضمن تقدیم لوح تقدیر روز آمار را به پرسنل این حوزه تبریک گفت.

کلید واژه ها: دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک روز آمار و برنامه ریزی


( ۱ )

نظر شما :