دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با خانواده شهید علی محمدی هزاره

۲۵ آبان ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۸ کد : ۶۵۱۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۴۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با همراهی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، رئیس بسیج جامعه پزشکی استان، مسئول بسیج دانشجویی، مشاور رییس دانشگاه در امور ایثارگران، مدیر فرهنگی دانشگاه و جمعی دیگر از مسئولین دانشگاه، با حضور در منزل شهید والامقام علی محمدی هزاره از شهدای جامعه پزشکی استان در فضایی صمیمی با خانواده این شهید عالی مقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.
دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با خانواده شهید علی محمدی هزاره

به گزارش حبرنگار وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در این دیدار گفت: خانواده شهدا و ایثارگران یادگاران دفاع مقدس می باشند و تجلیل از این بزرگواران و دیدار با آنان، از جمله وظایف مهم مدیران و مسئولین می باشد و این مهم می بایست به‌عنوان یک فرهنگ در  بین مسئولان نهادینه شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی افزود: شهدا برای ما "یادآوری" می باشند تا ما بدانیم که چه وظیفه سنگینی بر دوش ما قرار گرفته است و این آرامش و امنیتی که امروز داریم به راحتی به دست نیامده است و چه انسان های با ارزشی از خون خود گذشته اند و این امر وظیفه ما را سنگین تر می کند.

وی تصریح کرد: یاد و نام شهدا همیشه در دل‌ها زنده است و اگر این شهدا نبودند؛ امروز ما به این راحتی و آرامش نمی‌توانستیم زندگی کنیم و به راستی که  شهدا در این راه با خدا معامله کردند.

دکتر جمالیان گفت: شهدا و خانواده معزز شهدا به حق ذخایر معنوی این ملت و نظام می باشند، شهیدان جان بر کف و سرشار از ایمان و اعتقاد به درگاه حق پیوستند، عشق ازلی و ابدی آنان در تجلی ایثار و جانبازی در طریق معبود یگانه معنا و مفهوم پیدا کرد و امروز آسایش و امنیت ملت و کشور را مرهون غرور آفرینی و رشادت این بزرگواران می باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی افزود: شهید علی محمدی هزاره افتخار جامعه پزشکی می باشد و در گنگره نقش بهداری رزم در دفاع مقدس جزء عزیزانی بودند که نامشان زینت بخش مراسم بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسنوند، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نیز در این دیدار گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با نثار عزیزان خود در راه دفاع از کشور کار بسیار بزرگی انجام دادند و خود مایه افتخار و مباهات همه ملت ایران هستند.

گفتنی است شهید علی محمدی هزاره از شهداء جامعه پزشکی استان است که تحصیل در رشته پزشکی را رها کرده و برای دفاع از این مرز و بوم به جبهه های حق علیه باطل شتافت و در راه پاسداری از کیان مهین اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل گشت.


نظر شما :