بازدید استاندار مرکزی از بخش کودکان سرطانی مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر اراک

۲۷ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۸ کد : ۶۵۶۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۵۰۷
سید علی آقازاده استاندار مرکزی به همراه دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و حجت الاسلام والمسلمین دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از بخش کودکان سرطانی مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر بازدید کرد.
بازدید استاندار مرکزی از بخش کودکان سرطانی مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر اراک

به گزارش وب دا مرکزی، استاندار مرکزی در حاشیه این بازدید، بر حمایت همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی، نهادها، تشکل‌های مردم نهاد و اقشار مختلف مردم از کودکان سرطانی تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود همه تلاش‌ها برای کمک به درمان این قشر به کار گرفته شود.

سید علی آقازاده افزود: خدمات مطلوب و مناسبی در این بیمارستان به کودکان سرطانی ارایه می‌شود.

وی بیان کرد: انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی نیز حمایت‌های ویژه‌ای از کودکان مبتلا به این بیماری دارد، اما هرچه در این حوزه کار شود باز جا برای کار کردن وجود دارد.

استاندار مرکزی همچنین از پروژه مدرسه بیمارستان کودکان بیمار امیرکبیر اراک نیز بازدید کرد و دستورات لازم برای ارایه کمک‌های مالی قانونی را صادر کرد.

گفتنی است ۱۲۰ کودک مبتلا به سرطان از زیر یک سال تا ۱۸ سال پرونده حمایت درمانی در انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی دارند.

کلید واژه ها: بازدید از بخش کودکان سرطانی مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر اراک سید علی آقازاده استاندار مرکزی دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۴ )

نظر شما :