برگزاری جلسه شورای هم اندیشی مدیران هسته های گزینش دستگاه های اجرایی استان مرکزی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی

۰۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۸ کد : ۶۶۲۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۹۰
جلسه شورای هم اندیشی مدیران هسته های گزینش دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها به میزبانی هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان مرکزی و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، مشاور استاندار و مدیر هسته گزینش استانداری و مدیران هسته های گزینش دستگاه های اجرایی استان در سالن زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی برگزار گردید.
برگزاری جلسه شورای هم اندیشی مدیران هسته های گزینش دستگاه های اجرایی استان مرکزی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در این نشست ضمن خیرمقدم به مدیران گزینش دستگاه های اجرائی استان، گفت: گزینش بازوی توانا، چشم بینا و تضمین‌کننده کارآمدی سیستم اداری کشور می‌باشد و در واقع هسته گزینش درگاه ورود نیروی انسانی کارآمد به سیستم اداری است.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: نتیجه اقدامات و فعالیت های هیأت های گزینش در استان خدمت رسانی مطلوب به مردم می باشد و این مهم سبب می گردد تا افرادی را در دستگاه ها به کار گیرند که توانایی بالاتری برای خدمت به مردم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: نشست های هم اندیشی باید موجب هم افزایی بیشتر هسته های گزینش در جهت جذب نیروهای متعهد و متخصص شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پایان بیان کرد: نوع نگاه به نیروی انسانی در حوزه گزینش توام با حسن ظن و تلاش در جهت بهبود ارتقاء دائمی صفات حسنه همکاران است و این ویژگی باعث تقویت سرمایه انسانی سازمان می شود.

کلید واژه ها: هسته گزینش جلسه هم اندیشی دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۲ )

نظر شما :