رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:

خدمت به مردم و در کنار مردم بودن مهم‌ترین معیار بسیج / دشمن به صورت برنامه ریزی شده در حال حرکت می باشد

۰۷ آذر ۱۳۹۸ | ۰۸:۲۱ کد : ۶۶۸۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۰۶
مراسم گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، جمعی از مسئولین سپاه روح الله استان مرکزی، رییس بسیج جامعه پزشکی استان، معاونین، مدیران، اساتید، کارکنان و جمع کثیری از بسیجیان دانشگاه برگزار شد.
خدمت به مردم و در کنار مردم بودن مهم‌ترین معیار بسیج / دشمن به صورت برنامه ریزی شده در حال حرکت می باشد

به گزارش خبرگار وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در این مراسم با تبریک فرار سیدن هفته بسیج به مردم شهیدپرور استان مرکزی به خصوص اعضاء بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی، بسیج را شجره طیبه ای دانست که با ابتکار امام خمینی (ره) برای بیمه کردن انقلاب اسلامی در مقابل توطئه دشمنان ایجاد گردید.
وی افزود: بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (عج) و انقلاب اسلامی به آن نیازمند است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بیان کرد: خدمت به مردم و در کنار مردم بودن مهم‌ترین معیار بسیج در همه سطوح و در همه زمانها در جامعه بوده است و بسیج همواره و در صحنه‌هایی که احساس کند حضوری گره گشا دارد با تمام قوا وارد می‌شود و این امر در زمان های حساس و کلیدی بیشتر قابل درک می باشد.
وی تصریح کرد: در زمانی که دشمنان کشور تمام توان خود را گذاشته اند تا در جامعه جدایی و تفرقه ایجاد کنند، نیروهای ارزشمند بسیجی می توانند در ایجاد اتحاد در جامعه نقش بسزایی را داشته باشند.
دکتر جمالیان گفت: در این زمان بیشترین چیزی که به ما کمک می کند حفظ اتحاد و همدلی و همفکری در کشور می باشد.
وی افزود: دشمن به صورت برنامه ریزی شده در حال حرکت می باشد و برای ایجاد تفرقه و آشوب در کشور سرمایه گذاری های کلانی را کرده است، ولی سرمایه ارزشمند ما وجود پر خیر و برکت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می باشد که تمام مسائل را با هوشمندی کامل رصد می نمایند و مصلحت کشور را در تمام زمینه ها در نظر میگیرند تا دشمنان اجاره رسیدن به اهداف خود را نداشته باشند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با اشاره به این که فلسفه اصلی تشکیل بسیج توسط امام خمینی (ره)، زمینه سازی برای تداوم وحدت در جامعه انقلابی بوده است، افزود: امروزه ما مردمی داریم بسیار فهیم و هوشیار که با توجه به مشکلات و فشارهای اقتصادی با حضور در صحنه ها و راهپیمایی ها، همچون راهپیمایی حمایت از ولایت در محکومیت اغتشاشات اخیر، نشان دادند که این مشکلات سبب نمی گردد تا مردم از نظام و آرمان های انقلاب رو بگردانند.

کلید واژه ها: هفته بسیج دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان


نظر شما :